17 října 2012

Něco pro babičky ale nejen pro ně....

Jelikož teď je čas střídavě s nečasem (myslím tím venku) kdy je jeden den pěkně a další hnusno, a tak mají babičky které zrovna mají na starost vnoučátka problém co s nimi dělat aby se nenudily. A tady je zrovna jedna inspirace. Jak jinak , stažená s FB. Teď je totiž ten nejlepší čas na to udělat si krásné růžičky z javorového listí. Můžete si jich nadělat kolik chcete a použít je na podzimní výzdobu truhlíků, teras či jiných prostorů....
Tady je návod, myslím že to není nic moc těžkého...




A tady už moje práce...


















Pokud by byl návod na vás moc malý zkusím nafotit svůj větší...takže hurá do přírody, sbírejte, a vyrábějte....a můžete svoje výtvory uveřejnit. Budu se těšit....

11 komentářů:

  1. To je super nápad. Škoda , že ty krásné růžičky vydrží jen chvilku. Není tam taky nápad ,jak tu krásu zafixovat na delší dobu?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak ve vlhku se udrží dýl, můžeš zkusit lak na vlasy.... Ale když pomalu schnou tak si tu barvu udrží.Nesmí asi na ně svítit slunko, když si je lisuješ tak si taky uchovají barvu....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, škoda, že nejsem orientovaný tímto směrem...

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě musíš nafotit větší návod, já jsem docela nemehlo.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: No jo, no, kdyby tu byl Kavalír tak už vyrábí . Stejně jak tu čokomisku....

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Dobře, zítra ještě nasbírám listy na jednu a tu nafotím. Ale opravdu to není až tak těžké jak to třeba vypadá....

    OdpovědětVymazat
  7. To nevypadá vůbec špatně, asi podniknu výpad do parku..

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Buď zdráva korábe pouště ....já si udělala tu jednu a za chvíli jsem frčela pro další listy a mám celkem čtyři...do každého truhlíku jednu...nebo možná někam jinam, to se uvidí

    OdpovědětVymazat
  9. Přidávám se k Pižlíkovi

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ale nech je ve vodě, neboť stráááášně rychle usychají a pak by to nešlo. Musí být co nejčerstvější....já dneska udělám ten návod ta snad to zvládnete...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....