17 října 2012

Exploze.....

Včerejšek stál za prd, šedivo a mokro, a troufnu si říct že všude. Dnešek se ale pro změnu vytáhlo sluníčko a vytáhlo i mě, sice ne daleko, vlastně jen kousek od domu kde stojí javor který hraje všemi barvami. Šla jsem tam původně do kontejneru s petkama a nasbírala si tam i listí na ty růžičky. Ale nedalo mi to, abych se nevrátila s foťákem a udělala pár snímků. A taky proto, že to jeden jediný kteý je krásně přístupný zblízka....










Bohužel nejen na kaštanech ale i na javorech už řádí posledních pár let nějaká choroba která se projevuje nepěknými černými skvrnami, jak je na některých fotkách vidět....
Jak jsem dneska koukala u Draka tak taky fotil skvěle javory, a teď to vypadá že se opičím....

11 komentářů:

  1. Bože! To je úžasný ;)I podzim vypadá hezky :)) princeznicka-dedaska.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: Tak takovýhle podzim opravdu vypadá i hezky ....a mám ho ráda. Tedy jen ale v téhle podobě

    OdpovědětVymazat
  3. Neopičíš! ba, na kaštanech řádí klíněnka, na javorech parazit svraštělka - ten je prý indikátorem čistoty ovzduší... jinak moc hezké, podzimně vyvedené!

    OdpovědětVymazat
  4. Javory jsou asi na podzim nejkrásnější ze všech stromů.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo podzim, to je malíř ze všech nejšikovnější. Krásné barvy

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ještě buky, ty jsou taky nádherné...a jeden druh dubu. Ten je d vrchu zlatý, pak přechází do oranžové a nejspodnější patra jsou nádherně rudé. Jsou u nás na chatě na okraji lesa a je to nádherný kontrast na pozadí zelených jehličnanů. Letos se tam bohužel v době kdy se takto zbarvují nedostanu, což mne mrzí.

    OdpovědětVymazat
  7. Proč exploze? Jako exploze barev? Pokud ano , tak to se ti opravdu povedlo.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Tak, tak, exploze barev, sice trvá jen omezený čas, stejně jako ohňostroj ale přináší radost. Stejně jak ten ohňostroj

    OdpovědětVymazat
  9. Presne tak,javory jsou na podzim nejkrásnejsí a letos to vypadá,ze jeste dlouho budou zárit

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....