18 října 2012

Psát či nepsat....

Zjišťuju pomalu, že se začínám vcelku dost odklánět od původní ideje mého blogu. Něco fotek, tu a tam nějaké povídání na okraj, ale hlavně povídání o tom co obnáší život s takovým zvěřincem jaký je u nás. A místo toho začíná vznikat přírodní fotoblog. Nevím čím to je ani proč mi v poslední době dělá problém dát dohromady pár vět aby s toho vzniklo něco smysluplného, něco čtivého co pobaví. Prostě to nejde. Jsem ráda, že vypotím těch pár vět k tomu co jsem fotila, nebo když dám horko těžko něco k TT. Zrovna teď je téma které znám a zažila si na vlastní kůži co dokáže alkohol (tedy ne že bych to byla já kdo pil, byl to můj exmanžel) ale stále nemám k tomu nějak ten správné nakopnutí, to že si sednu a píšu. Asi možná proto že mi připadá že se na tohle téma napsalo už dost, že i já už jsem tu jednou své zážitky popsala, nebo je to až příliš vážné téma....nevím. A veselé historky z hospody? Ty jsou možná jen veselé v ten okamžik kdy je člověk zažívá ve více či méně alkoholovém oparu, pak už působí jen a jen trapně.

Naproti tomu focení je hned, výsledek je někdy opravdu i pěkný, ale zase díky tomu mému strašně úzkému a omezenému prostoru ke kterému jsem uvázaná jak k boudě je to čím dál tím těžší....Možná je to nějaké rozcestí které teď mám před sebou, napravo psát nalevo fotit. A já se nemůžu rozhodnout kterou cestou se dát. Hodit si korunou? A co takhle rada. Od vás kdo ke mě chodíte. Dáte jí? Protože i vy se podílíte alespoň částečně na tom jak můj blog vypadá...tím co se vám líbí, tím že řeknete co chcete vidět nebo ne, tím co vás víc baví i tím co vás nebaví...klidně napište svoje názory, budu za ně jen ráda....a já se možná k něčemu i nakopnu....

16 komentářů:

  1. Proč ne obojí? Všechno se přece vyvíjí a tak se původní zaměření blogu může přece taky pomalu měnit. Téma týdne přece není povinné, nemusíš ho dodržovat, i tak nám všem máš co říct. A když ti dojdou slova, prostě něco vyfotíš. Taky to tak dělám. Blog je vlastně pro mě takový deník toho, co jsem prožila, na co myslím, co mě těší a co trápí. A někdy holt neprožiju nic mimořádného. Tak nic nenapíšu, nebo vyfotím třeba nějakou kravinu

    OdpovědětVymazat
  2. Babka Maňasová má pravdu. Obrázek někdy vypoví víc než kecy, a některé zážitky se zase slovy dají vylíčit víc než barvitě, tak nepřemýšlej a flákni sem to, co Tě bezprostředně napadne. A když dojde inspirace, pořádně se ztřískej a publikuj, druhý den budeš čučet, co v Tobě a v tom blogu je!     

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Víš mám strach, jestli to není nudné, i když já se ráda dívám na pěkné fotky na ostatních blozích. Ale asi jsem tak nějak "převálcovaná" psaním Malkiela, Krutomývala, Userky, Ivet, toho psíka dole a ostatních skvělých psavců a je mi líto, že mi to nejde...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Asi to bude tím, že jsme zřejmě? stejná krevní (věková) skupina? Je to jen malá část toho co mám v hudbě ráda, ostatně to jsem už publikovala ve Velkých hlasech. Vzhledem k nastále situaci doma, že totiž nesmí manžel nic pít tak ani doma nic na pořádné ztřískání není. A do reštiky se mi vzhledem k tomu, že se ráda dívám na krásné věci nechce....co kdyby...náhoda je blbec

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: To bylo moc dobře řečeno.

    OdpovědětVymazat
  6. Ber to tak, že jsi na tom dobře, protože si můžeš vybírat, co budeš na blogu dělat Já třeba si moc vybírat nemůžu

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jo bydlím na vsi, ale není tu nic co by nějak stálo za to, to fotit....je to divná ves. Svatí jsou tu jen dva a oba jsem už fotila, to je tak jediné na co se dá podívat. Lesy kolem dokola tady uveřejňuju už dva a třičtvrtě roku, takže si říkám, že už na tom taky není nic zajímavého....takhle jak to píšeš jo, je toho spousta, ale je to psaní a to je to co mi teď dělá problém....já vím, ale nedokážu říct proč aby to bylo srozumitelný...jenom mám najednou takovej pocit marnosti, nesvobody, jak když jsem najednou v kleci.....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Ale vládneš brilantně slovem a je to pěkný a vtipný....máš těch podnětů podstatně víc než já.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem samozřejmě pro fotografie, ale tvůj blog je hrozně fajn, jenom.... Prostě si myslím, že píšeš strašně moc článků a ono když člověk přijde domů a vidí 3 články od Vendy, ani je moc nestačí komentovat a tak... Nic ve zlém, to je jenom můj názor....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Jo, tak to už jseš druhej kdo mi tohle ne zrovna vyčítá ale má tuhle připomínku. Nevadí že nekomentuješ, mě stačí že vím, že se ti ty fotky líbí. Já když toho nafotím hodně tak si to rozděluju na víc článků, ale prostě já neumím ty fotky fotit "do šuplíku". Jo je to fajn, protože když se třeba víc dní nikam nedostanu tak je pořád dobrý hrabat z archívu. Ale jak tak koukám, bylo by to asi nejlepší

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Tím krasavcem myslíš Bobeše nebo máš na mysli ještě někoho jiného? Protože i ten tu je.... No to je právě to, co mě tak nějak právě dneska došlo, že ze začátku šlo hlavně o Bobeše, protože když se podíváš na začátek blogu tak to vlastně suplovalo webovky o dandících jako mají všichni chovatelé....

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoje zvirectvo je vzdy dobrý námet(zrovna dnes jsem kamarádce ukazovala fotku jak vsichni svorne spí,kocour mezi psy,nebo jak vsichni v rade cekají na papu^^)a tvoji motýlci a lesní a zahradní a TT a básne......mám pokracovat?

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm, myslím že se jedná o klasickou tvůrčí krizi. Chápu , že v tvém rodinném a pracovním ( nebo spíš nepracovním )postavení, je jednou z mála alternativ počítač a blog. Chrlíš jeden článek za druhým, není divu , že přišla tvůrčí krize. Dej si nekolik dní pauzu , srovnej si myšlenky a ono tě to někam nasměruje samo.Máš velkou zahradu a velký zvěřinec, to je téma už samo o sobě. Zvířata ti vždycky poskytnou dobrý námět na focení i psaní. A nebo blog přeorganizuj úplně jinak. Nemusíš ho rušit. Není důvod a byla by to i škoda. Ale každopádně bych si dala pár dní pauzu a na počítač bych chodila minimálně a věnovala se něčemu úplně jinému. Ale hlavně bych rozmýšlela jak dál. Nemusíš přece psát za každou cenu. Když se nic neděje , tak nepíšu.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Nemyslela jsem nějak na rušení, to ne, spíš jestli nejsou ty fotky únavný a stále se opakující. Mám pocit že se v nich pořád opakuji. A to bych nerada. Nechtěla bych aby si někdo řekl Jéžiš, už to sem zase cpe!....jenže z druhé strany psaní mi hodně pomáhá srovnat se s tím jak (ne)žiju....proto je toho třeba tolik.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Když se to někomu nelíbí , tak se na to přece nemusí dívat. Tvé fotky nejsou stejné i když jsou třeba na stejný námět. Navíc si s nimi všelijak hraješ , takže i stejná fotka po těch všech úpravách není stejná. Já osobně mám tedy raději fotky prosté úprav , nebo jen minimálních ( jako třeba retuš červených očí apod. ) , ale to je věc názoru. Myslím , že spoustě lidí se tvé fotky líbí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....