18 října 2012

Návod( ode mne) na listové růžičky..

Prosila mě Pizlík a Mengano o poněkud větší návod na listové růžičky.
Takže tu je, a snad bude pro vás srozumitelný.








Je dobré mít listy co nejčerstvější, ty se dobře řasí a nepraskají. Pokud se vám podaří
nasbírat listy různých velikostí je růžička ještě hezčí, protože můžete skládat
od menších k větším. Doufám že se mi svými výrobky pochlubíte....má být krásně
tak hurá do přírody na listy. Možná že i někdo přijde na to, že to jde dělat
i z jiných listů, kdo ví....

12 komentářů:

  1. Fantastický, okouzlující, šarmantní a elegantní výtvor lidské ruky. Snoubí se zde krása přírody s tvým tvořivým umem.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Celou kytičku si můžeš prohlédnout v článku Něco pro babičky....

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Nápad není můj, našla jsem ho na fb a napadlo mne, jestli bych to zvládla taky.

    OdpovědětVymazat
  4. Keď budem mať po ruke listy, určite to skúsim

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nadhera.Uz jdu sbirat.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:A chci tvůj výtvor vidět

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Listy nemam,musim nekde nejake splasit,na zahrade nic vhodneho neni,snad zitra az pujdu do obchodu,roste tam prisavnik.

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě to jde i z jiných listů, ale ty javorové jsou asi nejvhodnější. Jsou poměrně velké a hlavně dobře zbarvené , takže jde dělat růžičky nejrůznějších barev.

    OdpovědětVymazat
  9. O vikendu mám volno, tak jse do toho pustím.

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes , když jsem jela ráno z práce , tak jsem musela dlouho čekat na autobus. Posbírala jsem pár spadlých lístků a jen tak , abych zabila dlouhou chvíli jsem zkoušela růžičku. Listy nebyly zrovna ideální , byly už dost oschlé , ale fakt se mi podařilo udělat něco podobného růžičce. Když přijel autobus , tak jsem to celé zahodila , ale už vím jak na to a že to jde.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Vyráběj taky a pochlub se...jsem zlomyslně zvědavá jak to komu půjde

    OdpovědětVymazat
  12. Takže Vendy,když přijdeš ke mně,najdeš růžičkovou kytici v posledním článku.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....