01 října 2012

Den ode dne barevnější....

Každý den když roztahuji závěsy nebo vyjdu na zahradu zjišťuji že jsou okolní stromy barevnější. Je to celkem fofr, v pondělí je žlutý jeden strom a v neděli už hraje dalších dvacet různými odstíny červené, oranžové a žluté. Když jsme jeli v sobotu do Brna a zpět, tak jsem se nemohla vynadívat jak krásně jsou už v kopcích okolo Kuřimi stromy barevné, a to nemluvím o javorech okolo silnice...A ostatně i na zahradě už začínají stromy nenápadně měnit zelenou barvu na žlutou...I když teď nepotěším ApokalyPSÍKA, který prohlásil že ty červený a vůbec barevný listy mu lezou na nervy protože to znamená jedno, že se totiž fofrem blíží ta hnusná zima....








A když náhodou žloutnou pomalu, postará se o zlato zapadající slunce které pozlatí rovnou celou stráň nebo kabely jdoucí nad zahradou


10 komentářů:

  1. Krásné barevné fotky. Podzim maluje.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné barvy, já se o víkendu těmi podzimními barvami kochala v Jeseníkách. Takový podzim se mi líbí - když hezky svítí sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Nee, jen jak jsme jeli tam tím směrem na výstavu do Brna. Ale do Tišnova jezdíme ke kamarádovi na ranč kde jsou okolo právě ty krásné kopečky s listnatými a smíšenými lesy....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Jo ten víkend ti závidím. ještě že v sobotu nebylo počasí nic moc, protže tvrdnout celý den v hale by mne naštvalo....

    OdpovědětVymazat
  5. Jo podzim. Ten je vždy nádherný.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Dovoluji si oponovat....je nádherný JEN když je slunný a barevný. Ten hnusný, šedý, pošmourný a zablácený nemusím....

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: I když prší a je bláto, může ti den připadat krásný. Stačí je jen vhodně obléknout. Já jsem jeden čas doslova milovala běhat v dešti a blátě a měla jsem radost, když jsem přišla zablácená. Pak jsem si po koupeli připadala strašně čistá. No vidíš, jaké já mám nápady.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Jejda, to jsi jedna z mála. Já nesnáším d隍 a pošmourno a když si zabahním boty a kalhoty, jen mě to naštve.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tak to klidně dělám i když nejsem zabahněná....a užívám si to stejně jako bych byla

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....