30 září 2012

Osamocení....

Zhruba před rokem jsem vyfotila ale na zcela jiné cestě také takový osamocený spadlý list. Uprostřed šedé prázdné cesty jeden barevný list. Někdy si tak připadám taky, uprostřed davu ale sama. Někdy se najde někdo kdo ten list zvedne a vezme si ho domů aby mu dělal ještě chvíli radost někde ve vázičce, jiný ho založí do knihy aby na něj za pár let přišel a připoměl mu, že zrovna tenkrát byl z něčeho smutný ale díky té jeho barevnosti ten smutek nebyl tak černý. A jiný na něj bez výčitek šlápne..... Zajímavé jak se naše životy mohou podobat těm listům. Klidně se třepotáme životem a najednou přijde bouře, která nás může zavát až bůh ví kam. A pak jen můžeme čekat jestli nás někdo zvedne nebo na nás šlápne....

13 komentářů:

  1. Vendy, nejdříve se musím omluvit, jsem pěkná ostuda!!! Vůbec jsem si neuvědomila, že jsi vlastně měla svátek.

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední dobou trochu smutníš.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, dodatečně přeji vše nejlepší k svátku. Promiň, že jsem zapomněla. Jsem zvyklá, že slaví Václavové a na pak Václavy se zapomíná.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tak nemám v poslední době moc důvodů být nebetyčně vysmátá....

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Když jsme včera jeli do Brna, tak jsem si všimla jak se tam kolem taky nádherně barví stromy a byla jsem naštvaná, že mám foťák zahrabanej u Bobeše v kleci. Asi budu muset buď sednout na vlak a zajet za kamarádem na ranč a nafotit tam nějaké fotečky podzimku anebo přemluvit na výlet dceru.

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám českej kalendář, tak neznám svátky... všechno nelepší a hezčí náladu.

    OdpovědětVymazat
  7. Už ani nevím kdy, jsem listy začal používat jako záložky a od tý doby se toho ne,ůžu zbavit. Dívnej zvyk

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Já ještě teď nacházím v knížkách zase pro změnu čtyř a vícelístky

    OdpovědětVymazat
  9. Já svátky skoro vůbec neregistruju, tak se nezlob, že jsem si nevzpomněla. Ale přeju ti k svátku navrácení úsměvu a lepší náladu. Možná s hezkými dny budeš mít víc takových pěkných úlovků, jako ten krásný barevný list.

    OdpovědětVymazat
  10. Pekne zamyslenie, ale naozaj smutne. Tiez sa pripajam ku gratulantom.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Děkuji ti. Co se týká hor tak to je láska mojej dcery....Tatry miluje láskou věčnou a nehynoucí...

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Však se nic neděje, bylo lidí kteří si na mě nevzpoměli a to jsou kamarádi dlouholetí!.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....