01 října 2012

Počmáraná obloha....

Minulý čtvrtek jsem jen tak náhodou vylezla navečer s foťákem
na zahradu, nafotit něco do 365ky a obloha byla takhle zvláštně
počmáraná křížem krážem. Něco byly mraky, něco stopy po letadlech....


Pokaždé si říkám, že další mraky ne, protože už jich bylo tolik
ale stejně zase a znovu neodolám a ....


Každou minutou se mění a mění se i barva. A tak si vždycky počkám
a fotím s rozdílem třeba půl hodiny


Nebo zkouším jiné módy na foťáku. Tohle je rozdíl mezi auto a módem pro západ
slunce.


Nevím jak dlouho mi to předsevzetí vydrží....zřejmě do prvního
západu který bude stát za to....

12 komentářů:

  1. Příroda je velký kouzelný malíř. Tobě se nádherně daří zachytit to kouzlo okamžiku, které se nebude už nikdy opakovat. Tak je každičký záběr originál. Obloha tká překrásné vzory na šaty pro víly.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu barvu, jak se měnila obloha, jsem si dost uvědomoval jak jsem jel do Prahy. Každou chvíli měla jiné zabarvení. A bez čar od letadel už ani není nikdy čistá.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi čáry na obloze. Pak se mi moc líbí fotografie v záhlaví, les.

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu fantastické fotografie!!!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Jo, chtěla bych být víla....křehká éterická bytost v šatech z modři oblohy a závojem z mráčků bělostných jak sníh....

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Někdy je to strašně rychlý, ale někdy se to krásně pomalu proměňuje....

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tak ve větě je nadšení, jen nevím co podle toho smajlíka

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Tak ten les v záhlaví je staženej z Fb....takové dokonalosti jsem se ještě nedopracovala

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Smajlík jenom dokazuje, jak se velice klaním...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: O.K. Já jen že vypadal značně vyděšeně

    OdpovědětVymazat
  11. S těmi čarami od letadel vypadá zajímavě. Jsou to krásné ouloffky!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....