02 října 2012

Den jak malovaný....

Po pošmourné sobotě, která byla věnovaná výstavě byla neděle jako poslední zářijový den nádherně sluná, jako by na rozloučenou s babím létem. Sice jsem měla v plánu se dát do zahradních prací, ale v tak krásném světle a čirém vzduchu jsem neodolala a bafla Bobeše a foťák a šla fotit.
Byla to skvělá procházka a mám tím pádem zásobu obrázků na pošmourné dny, kdy sluníčkové obrázky přijdou vhod.
Bobeš nadšeně v každé vodě smýval zbytky zkrášlovacích prostředků z výstavy a ještě se vyválel pro jistotu v jehličí.













Tolik malá ochutnávka a další zase někdy jindy....

14 komentářů:

  1. Muchomůrky a vodopád jsou nádherné. Listí javorů má nyní nejkrásnější barvy.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou opravdu překrásné, hřejivé fotky, dobře je uschovej pro sychravé a pošmourné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To je pramen u studánky, máme tu celkem čtyři studánky všechny s vynikající vodou a k téhle si jezděj lidi pro vodu

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Troufnu si říct že ty hezčí ještě teprve přijdou. Tedy fotky určitě, jak dny to si netroufám odhadnout

    OdpovědětVymazat
  5. My měli kdysi kníračku,a ta se ráda válela v jiných fekáliích.A že u hraničního přechodu nebylo dostatek záchodů,nemusím ani dál popisovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné podzimní.. Taky jsem si focení užila, už to začíná být krásně probarvené..a je hodně co fotit

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak on se taky Bobešek rád vyválí v kravinci když na to přijde

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak to určitě....teď je na to akorát čas. jen to chce sluníčko, když je zataženo není to ono....

    OdpovědětVymazat
  9. Jestli byl den malovaný, to jsem v práci neměla možnost posoudit, bohužel ani světélko z venku mi tam nestrčí paprsek, takže jsem se mohla pokochat jen tvými "malovanými" fotkami! Děkuji Vendy!

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, listí se nám už vybarvuje ze všech stran! Krásná je ta tvoje lesní cesta a nádherné jsou houbičky!

    OdpovědětVymazat
  11. Oni pejsci mají holt jiný smysl pro vuni^^,uz jsme taky jeli z výletu na venkov s otevrenými okénky a zatazeným nosem a navíc to nebyl ani muj pes,který se vyválel v kravinci     Moc hezké podzimní fotky!

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Tak ono je snad lepší z něj vymejt ten kravinec než z něj dostávat ty suché smrkové větvičky. Ty jsou horší než lopuchy....to se mu do těch ozdob tak zamotá že je to šílený z něj tahat....

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké podzimní fotky, Vendy! Podzim se začíná pěkně vybarvovat.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....