02 října 2012

Trocha zkoušení z přírodopisu....

Když tak chodím po lesích, jak tady nebo na chatě, vyskytují se tam dva velmi podobné strom, jak tvarem listů, tak barvou a texturou kůry a navíc na mnoha místech rostou i vedle sebe. A někdy jsem si je i pletla. Než mne syn zahradník vysvětlil rozdíl. A tak mě napadlo že vyzkouším i vás.

Řeknu vám o jaké stromy jde, ale neřeknu který je který, to bude na vás to správně přiřadit. A věřím, že to pro vás nebude nic těžkého.... jde o to který strom je buk a který jilm....

A:


B:



Tak a můžete odpovídat....Mrkající

6 komentářů:

  1. První je jilm a druhý buk.   

    OdpovědětVymazat
  2. Necháme ještě ostatní hádat.

    OdpovědětVymazat
  3. Uvidíme jak se trefí oni

    OdpovědětVymazat
  4. Nojo, já nevím, jak vypadá buk a jak jilm, u nás máme kaštany, lípy, vrby a jeřabiny, ponejvíce...

    OdpovědětVymazat
  5. První jilm a druhý buk.

    OdpovědětVymazat
  6. Zcela určitě první jilm a druhý buk.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....