02 října 2012

21.Moravskoslezská národní výstava psů Brno....

Tak se nám uzavřel o víkendu měsíc září a nám i zároveň měsíc výstavní. Když si to tak zrekapituluju tak byl celkem úspěšný. Po třetí Krajský vítěz, poprvé vítěz FCI skupiny, druhý na klubové výstavě ve své třídě, a teď?.....

Podzimní výstavy bývají velmi málo obsazené, což si myslím že je škoda. I když zase jak které. Národní jsou prostě méně prestižní než mezinárodní... A zvlášť vidět to je když není plemeno tolik početné jako jsou dandíci. Tak určitou roli v tom asi hraje to, že psi mají srst už buď přerostlou nebo naopak jsou čerstvě vytrimovaní, svou roli v tom hraje i to, že ve stejný termín se konala mezinárodka v Tullnu a tam se holt dostávají jiné tituly. Takže většinou se účastní štěnda nebo mladí psi aby se otrkali ve výstavním kruhu. A tak když tam vlezeme s Bobešem do kruhu, působíme tam s ním opravdu značně přerostle, nebo jak nám pravila paní rozhodčí, jak Rambo. Dokonce si ho i přeměřila, jestli náhodou není nad standartem. Ale hned na to pravilo že to je tedy fakt "samec" !

Já tam jezdím ráda, Brno je co se týče na vzdálenost naše skoro "domácí" výstava za humny. A přišel se podívat i brácha Bred který byl právě vytrimovaný, takže by se ani nemohl ač žijící v Brně, zúčastnít. Ale možná se potkáme v kruhu v listopadu v Praze.


Na tyhle poháry jsme už odpoledne nedosáhli, protože jsme nepostoupili do top 5 ve skupině. No není každý výstavní den posvícení....


Výstavy jsou nejen o dlouhém čekání a brzkém vstávání.....


....ale i o tom, že pěkně mohou bolet nohy


....či o hrdosti na své plemeno, které předvádím v národním kroji. Jde o maďarského ovčáckého psa jménem komondor a o kroj maďarských pastevců.

Pro více obrázků jak Bobeše tak i ostatních pejsků ( a jsou tam dvě opravdu povedené, co jsou někteří majitelé schopni ze svého psa udělat) klikněte na fotku.

21.Moravskoslezská národní výstava psů Brno, 29.9.12. V1, CAC, CAC ČMKU, NV, BOB, rozhodčí Božena OVESNÁ (CZ)

12 komentářů:

  1. Pardon, zmýlil mě nadpis blogu a ještě jsem to spletla. Bobeš je fešák.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tam jsem taky byla :))

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krásný pejsek a je príma, že lidi mají tolik zájmu o své psí svěřence a že jsou schopni ujet takovou cestu kvůli výstavě a předvedení svého psího miláčka.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No vidíš, jak je ten svět malý . Fotky máš moc pěkné....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak já to mám opravdu jako druhou nejbližší výstavu na kterou jezdíme. Jinak Praha je dál. A z ní pak ještě vyrážíme do Bolky, nebo jeden čas do Klatov, do Budějek....ale i do Welsu, Opole a Nitry.....to byly nejvzdálenější destinace

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Až v Nitře? Tak to je opravdu flák světa. A co pejsan, jak snáší cestu?

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímalo by mě,zda si to všechno pejsan uvědomuje,ale myslím,že ano.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ten celou cestu chrápe jak dřevo. Ale v okamžiku kdy auto zastaví tak začne vyvádět, ale jak se rozjede tak za chvíli už zase chrní.....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Nevím, ten náš nejspíš asi nějak ne, protože je stejně jak v autě tak i na výstavě schopen chrápat jak dřevo....to spíš by mne zajímalo jestli si uvědomujou něco ti psi co z nich dělají lidé šašky jak je to na těch dvou fotkách v galerii, to by mne zajímalo

    OdpovědětVymazat
  10. VendyW, gratuluji k vítězství, ty už jsi skoro jak Karel Gott, nemyslím věkem, ale jak pořád vyhráváš.   

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Nejsem zas až tak úspěšná, tedy pokud se to bere na počet výstav absolvovaných a ocenění tak asi jo, když nejsme každý týden na nějaké výstavě jak někteří chovatelé a jezdíme jen pár výstav v roce tak vlastně ano. A video nemám, syn i já jsme jen fotili. Leda se jukni do galerie....Ale za měsíc v Letňanech nevidím zisk žádný, tam bude už zase ta pravá konkurence a bude sakra velká

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....