26 září 2012

Vrabčí hygiena....

Pozorovala jsem tuhle zase ty "naše" vrabčáky jak se tu všelijak upravují, probírají peříčka a vůbec se všelijak dávají do pucu. Taky aby ne, protože to byly vrabčí dámy. A jako takové tomu věnovaly opravdu velkou pozornost....A když jsem se tak na ně dívala říkala jam si proč se vlastně říká že je rozcuchanej jak vrabec?Vždyť ony se snažily seč mohly aby vypadaly pěkně úpravně....








Oni jsou vůbec dost na hygienu. Každý den se chodí koupat na plachtu bazénu, protože je v ní voda a jim se tam krásně ráchá, když uschnou jdou se napudrovat do záhonu kde se popelej jak slípky, probírají si pírka....to ani někteří lidé tak o sebe nedbají....

11 komentářů:

  1. To máš pravdu. Ale jak poznáš že jsou to holky?

    OdpovědětVymazat
  2. Podle zbarvení, klucí jsou výrazněji zbarvení, mají tmavě hnědou hlavičku s bílou a bříška také bílá.

    OdpovědětVymazat
  3. To je fakt Vendy, při pražských měřácích na vodu, se každý den ráchat a pak skočit do záhonu - to bychom museli být milionáři, ba přímo bilionáři!-:)

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, ty už jsi odpověděla Pavlovi, promiň, nečetla jsem komentáře nade mnou!-:(

    OdpovědětVymazat
  5. ...to já si vrabce taky občas umeju...

    OdpovědětVymazat
  6. Vrabčáci jsou vážně pěkní, člověk je má zafixované pomalu jako bezbarvé šedé myši, navíc pořádně ukřičené (a to jsou, denně poslouchám, jak brebentí v korunách stromů, když jdu na autobus) - ale jsou i pěkně zbarvení.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Když se zadaří tak ornitoložka

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: No ještě aby ne..... to bych si o tobě myslela že si fakt čunčár..

    OdpovědětVymazat
  9. Vrabčáčci jsou kouzelní, Vendy, podařilo se ti nafotit bezva snímky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....