24 září 2012

Podzimově barevné....

....jsou další fotečky, respektive koláže. Něco ještě z Prahy, něco už odsud ze zahrádky. A všechno to kolem začíná už červenat. Mám ráda ty výbuchy červené, oranžové a zlaté které na krátký čas rozsvítí pochmurnost šedivých a zamlžených podzimních dnů...



Tak přeji všem v tomhle týdnu co nejvíc krásných slunných dní plných krásných barviček....

8 komentářů:

  1. Krásné barvičky. Moc se mi líbí hlohyně, vousy klematisu a květ jiřiny. Koláž se ti moc povedla.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Budeš se divit, ale to není jiřinka, anébrž květ trvalky slunečnice. Ony jsou slunečnice i trvalky. Je zajímavé že v tom trsu jsou jak plnokvěté tak i jednoduché květy

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Vendy, tak to mi spadla brada. Ještě jsem takovou slunečnici neviděla. Zahradnické stránky moc nenavštěvuji, tak jsem pozadu s vědomostmi. Dík za osvětu.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak nepředstavuj si nějaké bůhví jak velké květy, mají v průměru tak sedm centimetrů.....

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky a pěkná podzimní tématika :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jedna fotka hezčí než druhá. Mne na kytky dostaneš vždycky Ty bobulky nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, to je krásných barev! Nádherné fotečky...   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....