27 září 2012

Pilná včelka, líný čmelák a něco navíc....

Zatímco včelka se činila na květu slunečnice
líný čmelák spal v květinkové postýlce....
Fialovomodré, pro čmeláky dobré...
Jméno její astra, slunečnice na ní hledí spatra....
Taková malá, taková modrá, jen pro líné čmeláky dobrá....
My žluté víme co je krása, při pohledu na nás
každý jásá...
Dobrou náladu a úsměv dáváme, a také
na to dbáme, aby vždy na našem květu
pilná včelka v cuku letu, svůj úkol splnila,
nektaru se napila a domů pyl donesla....
K tomu škumpa bručí, já chci klid!
Teď barvou hýří podzimní
na ní jak na refýži nastupuje víno psí
po ní se pne a své rudé listy slunci nastrkuje....
Podívej se bručoune jak moje listy září
však je také měsíc Září, sice na sklonku
ale ze stonku mi ještě hned tak nespadnou.
Svou krásu ukazují všichni, jen na krátký čas
kdy vymezeno je zas a zas hýřit barvami.






P.S. Mám dilema, líbí se mi takhle zarámečkované fotky, jenže jsou menší.
A tak se ptám, mám
či nemám takhle dál fotky své vám předkládat,
zda zrak váš je schopen jejich vjemu,
či zachovat původní jejich tvář
a velikost. Co na to každý jeden můj host?

11 komentářů:

  1. Jako obvykle začínám od nejnovějšího příspěvku k nejstaršímu.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne fotky. Ale tie su u teba uz klasika. Pozrela som si aj tie starsie a veruze neviem povedat. Ale v ramecku sa viac sustredim na fotku, nie je rusive pozadie. Ale kym si sa nespytala, nevadilo mi to predtym. hmm..

    OdpovědětVymazat
  3. Po třech panácích je to jedno.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Věru nepomohl si mi hosti

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Tak to bude tak i tak....

    OdpovědětVymazat
  6. Laik fotograf může svůj názor též přidat?

    OdpovědětVymazat
  7. P.S. tyhle bíblé rámečky jsou šik. Ale klidně zkus i jiné variace, jak to umíš...   

    OdpovědětVymazat
  8. Povedená óda na včely, čmeláky a barevné květy.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Co dovede překlep jeden,

    OdpovědětVymazat
  10. K těm obrázkům, líbí se mi, ať je to s rámečkem nebo bez něj, hlavní je obsah.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....