28 září 2012

Co mi je jedno?



Je mi to jedno! Říkáš a odcházíš,
můj pláč a prosby obloukem obcházíš....
Proč měl bys na ně dbát, možná
že měl si mne někdy rád, jen nevěděls
to sám....

Je mi to jedno! Říkám a zuby zatínám
když bolest těla na sto zámků zavírám,
zaháním jí pryč na ní hledám bič, jenž
vyhnat by jí mohl.....však co na bolest
duše? Jak červ v ní hlodá, a nikdo
nepomohl....

Není mi jedno, že radost sice mám,
leč hloupé slovo zkazilo jí, jež vypuštěno
neuváženě, snad ublížilo....i když nechtěně....

Je nám to jedno, co na duši tě tíží,
nás musíš poslouchat co nás bolí
a tíží....tvé problémy jsou nic, to naše
bolest je větší, ty řešit ji s námi musíš
vždyť povinností je to tvou....
Pak teprve svou si můžeš vyplakat,
se svými bolestmi si nákládat...
Nech si tu svou, pro nás nezajímavou!





19 komentářů:

  1. To je smutné, nechceš nějak pomoct?

    OdpovědětVymazat
  2. Pocity z poslední sloky jsou i mé. Musím hodně tlačit, aby mě netrápily, abych si vystačila. Málokdy (nebo nikdy?) se najde člověk, který umí naslouchat. Umím to já? Alespoň se o to snažím

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je nej. co jsem kdy cetla skvele slova jsou nekdy niciva

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Ale to je nádherné, když se takhle někdo nabídne a moc si toho vážím. Ta básnička je dílem jen licence ale dílem i vyrovnání se situací která mne v minulých týdnech pronásledovala. Takové snad uzavření. Ještě jednou moc děkuji za nabídnutou pomoc

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Tak známe to asi všechny, co si budem povídat. Asi skoro každá z nás něčím takovým prošla, prochází či dřív nebo později projde.....My musíme naslouchat všem, nám nikdo....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Nemohu než nesouhlasit, taky bych to takto napsala v komentáři.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: AHA - CHYBA - nemohu NEŽ SOUHLASIT!!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Však ty jsi taky vytvořila skvělou věc. Na rozdíl ode mnejsou tvoje básničky sluníčkové. Moje jsou temné....

    OdpovědětVymazat
  9. Pekne, smutne , pravdive... taki sme.

    OdpovědětVymazat
  10. V básni ventiluje člověk své nejnitěrnější pocity, reaguje na skutečnost prožitou či odposlechnutou od jiného člověka. Kdo to umí popsat, je to pro něj uvolnění. Jsi dobrá.

    OdpovědětVymazat
  11. Po těžkém životním období vysvitne vždy Slunce.A já Ti přeji brzké vyjití.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Jen jednu....to je dobře nebo špatně?

    OdpovědětVymazat
  13. Promiń´,myslela jsem,že jich máš víc.

    OdpovědětVymazat
  14. 25.2.61 . Já se s věkem netajím ....

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Tak jo Vendy,nemáš to z numerologického hlediska špatné.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ono už samo o sobě to datum 25.únor je dost tragický....Vidíš píšeš alkohol, drogy....no vzhledem k tomu, že můj biologický otec byl těžký alkoholik, můj exmanžel byl těžký alkoholik a nynější si svou zálibou v pivu uhnal už také trochu problémy dalo by se říct že tohle jsem si odbyla zprostředkovaně, jelikož nesnáším injekce tak dobrovolně bych do sebe nebodla jehlu ani náhodou,male ten vztek sedí.....už od mala . A to obětování asi bude taky pravda....

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná báseň .. Opravdu se ti moc povedla

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Já ti moc děkuju a jsem ráda že šel někdo nový až tak daleko do hlubin mého blogu

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....