28 září 2012

Když si hrát, tak si hrát....

Říká se, kdo si hraje nezlobí.....
Já když si hraju, zaberu se do toho hodně.
A tak je ode mne na čas klid.
Jenže, co já vlastně kde a kdy po kom chci?
Raději si většinu věcí dělám sama.
Je to rychlejší a bez neustálého ptaní...





10 komentářů:

  1. Ááchám už při tom pohledu! Je to fakt nádhera, kouzelně vyvedené podzimní ladění.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Ty tři počínaje kalendářem a konče tou hvězdou jsou dělané v Tuxpi....Ten kalendář je super, takže už mám jasno jakej bude kalendář na blogu na příští rok

    OdpovědětVymazat
  3. Nemohu najít nejlepší české slovo pro vyjádřění mého obdivu. Je to krása, nádhera a poezie přírody.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Přivádíš mne do rozpaků, neic se na tom nehejbe, nic se nemění....je to úplně statické .Ty míváš lepší věci. A o dost. Díky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkně sis vyhrála.Je vidět,že psí víno/předpokládám/ Ti nedá klid.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To je ejště z těch fotek co tu byly. Mám to udělané už dýl, ale přišlo na něj řada až dneska

    OdpovědětVymazat
  7. Psala jsem komentář, odeslala.... přesně o půlnoci v hodině mezi psem a vlkem. A není tu.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A nebyl ani ve spamu....

    OdpovědětVymazat
  9. Umíš si moc pěkně hrát, Vendy! Javorové listy jsou pro fotohrátky jak dělané. ... a to, co jsi napsala v úvodu přesně sedí!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....