03 září 2012

Lesní makro.....

Říkala jsem si, že se pokusím udělat v lese i nějaké
makro snímky. Pár objektů jsem k tomu i našla.






A jedno pryskyřicové...krásně to vonělo.




9 komentářů:

  1. Takové fotky já zbožňuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byl v neděli na šípku. Vím že má projít mrazem, ale zkusím si udělat čaj.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Myslíš retsinu? Měla jsem a již nikdy více....úplně mi to zkazilo náladu. Těšila jsem se na to, že ho ochutnám, ale byla jsem hodně rozčarovaná. Není na šípky ještě brzy, nemyslím tím jen ten mráz, ale i to že teprve začínají zrát...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: To ti byl takový ohromný zával na pařezu, i když evidentně už déle pokáceného stromu. Až ti mi to přišlo líto, jak se ještě ten strom, respektive ten zbytek snažil zachránit a vyléčit.

    OdpovědětVymazat
  5. Šiška, peříčko....krásné fotky. Fakt závidím lidem, kteří umějí takhle fotit.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ty zas máš dar úžasně lehkého a zábavného psaní....i komentů. A to je myslím mnohem víc než umět zmáčknout spoušť. Dovolila jsem si ti taky trošku zaveršovat do komentu

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Některé už byly svrasklé.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké, jenom se kouknu a už cítím tu vůni...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....