04 září 2012

Kytičkové makro....

Po lesních fotkách samozřejmě nesmějí chybět ani
kytičkové. Tyhle jsem loupila u sousedů.
Ovšem nevšimla jsem si že je soused
doma. Musel se asi hodně bavit
když mne pooroval jak lezu
po všech čtyřech a
fotím...

Třezalka křovitá, hodně se používá ve veřejných výsadbách, na menších svazích okolo silnic. Je i se žlutým květem.




U toho klematisu mne zaujala jak barva tak jeho povrch. Jemný. Sametový.



Aksamitník čili afrikán. Velice variabilní ale hlavně vděčná letnička.


Detail středu terčovky, jsou krásně vidět vlastní květy, stejně jak u kopretin, slunečnic a sedmikrásek jsou kvítky uprostřed. To okolo jsou listeny které mají za úkol přivábit hmyz kvůli opylení....


Nepřipomíná vám to poskládání okvětních listů a tvar květu lopatky turbíny? Mě ano a pak že příroda neinspiruje!

11 komentářů:

  1. Fíííhááá! Úžasné fotky! Vzbuzují ve mě ještě vzpomínky na uplynulé léto Nejvíce mě však asi nadchly ty jasné barvy!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to jsem ráda, někdy mi připadá že ty barvy jsou zkreslené....Díky za pochvalu i za návštěvu....

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Miluj tvé kytičkové fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně připomíná terčovka dort se svíčkami. Krása.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Vždyť ty máš taky perfektní fotečky, zase z jiného ranku ale taky moc pěkné

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....