04 září 2012

Hádej, hádej hadači....

Tak zase mám malou hádanku. Pozná někdo které rostlině patří tyto zvláštní květy? Napovím vám, že je to stálezelená plazivka, počítaná mezi léčivé byliny, velmi invazivní a má na jedné rostlině dva různé druhy listů i způsobů růstu, to podle stáří.....
Myslím, že to tentokrát nebude moc těžké Mrkající.

8 komentářů:

  1. Sakra, to bylo rychlý ! A správný, to už ani nemusím dodávat....

    OdpovědětVymazat
  2. Vy jste ale rychlé! Já to ale věděla také!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já bych to vedela taky,ted nám dokonce kvete na dvore!

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že příště zase budu muset přitvrdit, tohle bylo moc jednoduché....   

    OdpovědětVymazat
  5. Víš proč to bylo jednoduché?

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: No bez listů to šlo špatně....vlastně asi ani by to nešlo, potřebovala jsem aby to na tom tmavém podkladu vyniklo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....