24 srpna 2012

Můj výhled z okna...

Připojuji se k Projektu "Výhled z okna" snímkem (možná pro někoho po, anebo ještě stále v) těch posledních horkých dnech trochu ochladí. Schylovalo se k pěkné chumelenici a dokonce pak začala i bouřka. Měla jsem někde i tu bílou tmu, jenže to je ve fotkách které má u sebe zálohovaný na externím disku syn, tudíž jsou momentálně pro mne nedostupné....
Tak snad to zaujme....

18 komentářů:

  1. Hezký pohled. Právě dnes bych ho asi uvítal. Nemám rád tenhle "klid před bouří" a to doslova. Hezký blog.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní výhled z okna, Vendy!!! Jak vidím, máš před oknem taky nějaké dráty nebo co to je! Už nejsem jediná!   

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádherná fotka, VendyW! Máš pěkný výhled do zahrady, ale hlavně, tohle je fakt luxusní, fotka má atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Kdepak, to není drát ale lano na které si věšíme houpací křesílko na terase.No to bych si s tou konkurencí netroufala zase tak jednoznačně říct. Myslím že bude a že bude velká.....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:No myslím že asi tak skoro pokaždý   !!!!! No byl to zajímavý kontrast té zatažené oblohy a jen toho malého úseku kde se snažilo sluíčko. On to byl totiž strašně rychlý přechod ze sluníčka do takovéhle černoty.....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: A jak jsem při hledání zjistila, tak mám takhle do zahrady většinou zimní....budu se muset polepšit a udělat nějakou pěknou podzimní.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné, je to nostalgie vidět zimní fotku..ale na zimu se moc těším...

    OdpovědětVymazat
  8. Fotka je moc hezká. Zimu mám nejradši jen za oknem. A pokud možno co nejkratší

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: To jsme dva, já zimu taky vůbec nemusím....raději teploučko a světlo než mráz a tmu....

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Tak já bych se bez ní obešla taky, ale když už, tak taky co nejkratší dobu .

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná fotka, i když je mi z ní zima.

    OdpovědětVymazat
  12. Uff,...to je ponurý obrázek...myslím na to, že už se k nám zase takovéto výhledy z oken kvapem blíží...ale ještě nás čeká doufám krásný podzim... M8š taky pocit, jak nesmírně rychle se ten rok přetáčí...?

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Hele ale ty bys teď měla být zvyklá, ne? Po té kroupové masáži.....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Je ponurý, ale já fakt zjistila, že mám jen takové zimně ponurý....nemám žádné ani letní nebo podzimní. Ten pocit je čím dál tím neodbytnější . Zvlášť když to ještě má člověk rozdělený výstavama. To se buď nějaký platěj protože je uzávěrka, nebo se na nějakou jede, nebo se člověk na nějakou těší a ono to utíká ještě víc....Pak zase když je Bobeš vytrimovanej tak mu tahám srst očima aby mu narostla....

    OdpovědětVymazat
  15. zelenykavalir26/8/12 19:56

    Moc hezké, než se nadáme tak je zima tu

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Fúúúúj avice a sníh, brrr....Nemám ráda zimu (k čemu všemu se ještě nehoděj staří známí Šmoulové)

    OdpovědětVymazat
  17. to je krása romantická

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: No, ale studená, brrr....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....