24 srpna 2012

A ještě jeden projektík...Zátiší...

Tak a tady je obrázek do druhého zadání, které má na svém blogu Vendy. Jde o vytvoření zátiší s pomocí čehokoli co se vám líbí ale i nelíbí. Podmínkou je že to musí být vámi naaranžované. Prostě tak jako si malíř připraví pro svůj obraz své modely sám, tak i vy si pro své zátiší musíte věci připravit a naskládat. Ještě dřív, než vůbec bylo tohle fotozadání vymyšleno, já si hrála při jednom sezení za letní noci. Takže se mi obrázek moc hodil....

14 komentářů:

  1. Vendy, to je super!!! Nějaké zátiší bych taky našla (hlavně na "sladkých" stránkách), asi do toho jdu!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, VendyW, obraz uložen. Je krásný, zátišíčko se ti povedlo, opravdu kouzelné... tvé zátiší má takovou kouzelnou romantickou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem Vendy taky slíbila,ale do konce srpna se asi k tomu nedostanu.Tlačí mě spousta věcí - stres.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Hele, tak to nevím, asi ne, protože ty rámy jsou dané ale pokud bys samozřejmě uměla do toho programu šáhnout a naprogramovala si tam možnost barvení tak určitě ano.Jde ta vinětace, což jsem udělala. Tam si můžeš dát barvu která ti vyhovuje. Nebo v jiném editoru jiný rámeček. Ten si můžeš zbarvit jak chceš. Ale ne přímo tenhle druh rámu.....

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Co mne spíš štve je to bílé pozadí za tím rámem, nepodívala jsem se, jestli tam není možnost bezbarvého pozadí, to mi spíš vadí.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:    právě jsi na mne promluvila svahilsky...

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Jak jsem se už několikrát zmiňovala, upravuji fotky v různých on-line editorech. Ty jsou strašně jednoduchý a myslím si že tvoje výtvarno by se pobavilo....fungujou na systému Nahraješ fotku, vybereš efekt, klikneš, uložíš a je to . úplně pro začátek je skvělá Picasa, do ní si vlastně i archivuju fotky, mám je po ruce a přímo v ní si můžu dělat různé i pěkné úpravy....rovnou je můžeš i posílat mejlem, nebo mít webový alba....

    OdpovědětVymazat
  8. Zátišíčko máš fakt nádherné. Chtěla bych taky něco zkusit, ale do poloviny září se k tomu nedostanu.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: To se dělá v programu. Některé mají možnost udělat rám takový, že současně překryje rám fotky samotné a zčásti ho zprůhlední.

    OdpovědětVymazat
  10. zelenykavalir26/8/12 19:58

    Tak tohle zátiší má pěknou atmosféru

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám, že jsem to měla ještě kapku doladit, ale jinak to vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....