23 srpna 2012

Hádej, hádej hadači....vyluštění

Tak doufám že mne nebudete slovně kamenovat za to rozluštění. Nebylo to jednoduché, to věřím ale až to uvidíte a dozvíte se co to je tak mne proklejeteMrkající.....

Věřte mi, že já tohle viděla poprvé. Tady se může zdát že to je pařez, ale není...



Je to ztrouchnivělý střed pokáceného stromu. Hned vedle ležel uříznutý koláč dřeva, z něhož ten střed vypadl. Ještě je vidět v detailu část kde se to uvolnilo.

Nejdřív jsme si myslela, že to je vypálené, tak jsem to otírala jestli nebudu mít černé ruce, ale nebylo, prostě takhle zvláštně ten strom vevnitř ztrouchnivěl. Tudíž uhádla Hanka když říkala že jde o ztrouchnivělé dřevo...Gratuluju!


7 komentářů:

  1. Wow! Tak to je krása. :) Nevím jestli bychna to přišla, kdybys to nenapsala.. Vlastně vím, nepřišla.

    OdpovědětVymazat
  2. Zvláštní úkaz . To jsem ještě nikdy nic takového naviděla . Ale je to zajímavý .

    OdpovědětVymazat
  3. Šmankote, tohle jsem přece jen nečekala! Ty nám dáváš ale pěkně záludný fotohádanky.

    OdpovědětVymazat
  4. No já něco takového ještě neviděla. A víš jak jsem se bála aby mi to nikdo nezbalil? Šla jsem na procházku a jelikož je to ohromně křehounký a tak bych to nemohla nést tudíž jsem si to odložila stranou. Naštěstí si toho nikdo nevšiml i kdž tam šlo okolo lidí dost. Holt mě na takový blbosti užije, že je hned zmerčím

    OdpovědětVymazat
  5. Ono to při troše fantazie vypadá jako nějaký středověký hrad - kapku pošramocený středověký hrad. Je to zajímavý úkaz.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Mě to od začátku připomínalo takovou tu korunu co měl vrchní nazgul v Pánu prstenů . Mám tyhle zajímavosti na chatě buď doma nebo na záhonku, už několik. Ale ta věž taky není špatná představa....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....