26 července 2012

Tanec před nádražím....

Čekala jsem odpoledne na autobus zpátky domů a jak jsem se tak rozhlížela kolem zaujala mne trojice dívek které stály na opačné straně a klábosily. Ale to jim nestačilo a tak za chvíli začala nejdřív jedna z nich tančit a posléze se roztancovaly všechny tři....Jestli měly tak dobrou náladu i když je už půlka prázdnin pryč, nebo za to mohla ta ovocná piva kterými se osvěžovaly nevím....







7 komentářů:

  1. Nejspíš radost ze života umocněná tím pivem, Vendy!   

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nejlíp to šlo té v zeleném, její kreace mne právě zaujaly a tak jsem se jala je fotit. A ovocná piva si popravdě dám raději než nějakou sladkou žbrďolu...a po pěti šesti mám taky veselou náladu a radost ze života   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....