27 července 2012

Něco z archivu....

Hrábla jsem do archivu protože tam mám nějaké měsíční fotky. S některými jsem si i trošinku pohrála, protože byly focené dost s velkým zoomem tudíž tam byl dost šum. A vznikl z toho docela zajímavý efekt....prastaré fotografie z babiččina alba. Však se také ta úprava jmenuje daguerotypie....


Tohle bylo focené za soumraku a tak se ten šum tak moc neukázal....


A nakonec měsíc jako Růžový kavalír, ten jsem fotila předevčírem když byly ty krásné červánky. Byl za nimi schovaný....takže ta obloha opravdu měla takovo fialkovo - růžovou barvu....



9 komentářů:

  1. Jsou nádherné, jééé. Ty první dvě mě uchvátily

    OdpovědětVymazat
  2. Měsíc Růžový kavalír - to je nádhera! ! ! Pěkné!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky předběhla jsi mě, já už se ho snažím fotit 3 den a počasí pořád nepřálo až dnes večer konečně

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za pochvaly, jde o to, že se svým vybavením na lepší nemám a na něj také ne . Takže se snažím udělat alespoň trochu ty fotky koukatelnými a zajímavými....

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky,zejména ta první

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....