26 července 2012

Modrá je dobrá....i když i ty ostatní barvy nejsou k zahození....

Fotila jsem včera při návratu z lesa.....sice jsem kvůli tomu i trochu zmokla, ale co bych pro vás a ukojení své fotografické závislosti neudělala....

Jak je vidět nebylo opravdu moc pěkně


Tenhle záběr je pokus o přiblížení toho jak postupoval proti nám déšť....protože ta "mlha" je on


Čekanka obecná



Oměj šalamounek





Chrpa parukářka


Řepík lékařský


Povíjnice



8 komentářů:

  1. Modrou barvu jsem měla odjakživa ráda, ale máš pravdu, ostatní taky nejsou k zahození, zvlášť na kytkách.

    OdpovědětVymazat
  2. Z čekanky jsme doma vařili kávu cikorku a k tomu jsme mleli žitovku.

    OdpovědětVymazat
  3. K tobě se budu chodit učit kytky.   

    OdpovědětVymazat
  4. Modrou barvu mám ráda. Jako dítě jsem ji měla nejraději. Kreslila jsem  obrázky, kde převažovala právě modrá.

    OdpovědětVymazat
  5. Modré kytky jsou v přírodě docela v menšině, alespoň tak krásně modré jako je třeba ta čekanka nebo zvonky....nejvíc je asi žlutých, ale to je zase taková optimistická barvička....Jo, jo cokorka se dělala z kořene, že?

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kytičky s krůpějemi vody jsou opravdu úžasné a ta chrpa parukářka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....