02 července 2012

Něco z dopoledne, něco z odpoledne....

Ze včerejška mám pár "oblohových" fotek. Tedy e ve smyslu oblohy jídla ale oblohy, nebe....dopoledne mě zaujal měsíc ve společnosti beránků kteří okolo něj stály jak okolo pastýře. Vlastně on je takový noční nebeský pastýř, musí uhlídat všechny hvězdy aby se mu někam nezaběhly......



Byl krásný letní a teplý, tedy spíš horký den a tak jsme se konečně dostali k bazénu a já si s chutí vyhřívala kosti a na rozdíl od jiných jsem si to užívala....a na obloze se začínaly sbírat kumuly a tu a tam se vybarvovat tmavě šedě. Nevypadalo to dobře, začal foukat i dost silný vítr, nicméně nic z toho nebylo, to přišlo až v noci. A i když jsem měla v ruce foťák, nestihla jsem vyfotit čápa, který nám letěl kousek nad zahradou. Nabral větrný proud a za chvíli zmizel....





Večer přišla pěkná blýskanice, fujavice a na chvíli i prudký déšť. Ale naštěstí se nám ta horší část opět vyhnula, ale blýskalo se pekelně a kolem dokola. A co bylo dost zvláštní a nepůsobilo zrovna příjemně byl fakt, že ač blesk stíhal blesk nehřmělo.

4 komentáře:

  1. Tak u nás byl včera taky horký den , večer se začalo lehce mračit , ale spíš to vypadalo jako obyčejná oblačnost a do 22 hod. přišla bouřka a průtrž mračen . To nebyl ani liják . To byly proudy vody husté jako záclona , nebylo vidět na půl kroku . Šla jsem dcerám naproti k poslednímu autobusu z Liberce a nesla jsem jim deštníky , aby se dostaly domů . Vypadalo to , že bude pršet nejmíň hodinu , aby nemusely stát na zastávce a čekat až to trochu poleví . Zima nebylo , ale boty suším ještě teď .

    OdpovědětVymazat
  2. Měsíc a beránky, to se mi líbilo odjakživa.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný postup od obláčků po pěkné hrady.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tady hřmělo dneska ráno v půl osmé, a zmizelo to do nenávratna a pak kolem deváté a zase z toho nic nebylo, už zase svítí puchejř a hřeje...tak jestli ještě přijde něco do třetice....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....