02 července 2012

Kapičková.....

Po nočním dešti zbylo i v tom teple na listech dost kapiček které se daly fotit a tak jsem oběhla růžičky a svou oblíbenou hostu. Dá se totiž fotit pořád a pokaždé je jiná, ale stejně fotogenická s těmi kapičkami na listech...







8 komentářů:

  1. Báječně snová, krásné kapičky, jsi fotografka první třídy!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:    ....jsou lepší, ale tohle je na hraně toho, co dokáže ten můj foťák. Víc od něj asi chtít nemůžu....

    OdpovědětVymazat
  3. Kromě oblohy, stromů, květů, listů a všelijaké malé havěti z živočišné říše mě ještě fascinují pavučiny. Po ránu jsem chodila s foťákem po louce a fotila a fotila.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:To se mě líbí taky, jenže jsem po tom dešti tady nikde žádnou nenašla .Jednou se mi podařilo vyfotit na chatě v lese hezkou pavučinu . Taky tu někde je...

    OdpovědětVymazat
  5. Celý svet v jedné kapce!Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné.Že na ně nepůsobí gravitace,že jo´?

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jsi vyfotila dešťové kapky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké, nádherně fotíš.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....