13 července 2012

Mít svůj sen a potkat ho.....

Při spatření TT mne okamžitě napadla jedna písnička která se k němu moc hodí. Je to píseň kterou zpíval R.A. Dvorský a autorem byl Jiří Traxler Potkal jsem svůj sen. Ona píseň dala název celému koncertnímu pásmu Ondřeje Havelky a MM o kterém jsem se tu již zmiňovala. A tak si myslím, že po básničkách a úvaze o mých snech se na konec mého vyjadřování k tomuto tématu jako tečka náramně hodí. Takže si pěkně sedněte, zavřete oči....ne, nikam neodcházejte....a poslouchejte parádní text i hudbu.....



A pro porovnání ještě písnička v podání R.A. Dvorského. S trochu odlišným textem na začátku....

14 komentářů:

  1. Pana Havelku můžu taky , ale tuhle písničku neznám .

    OdpovědětVymazat
  2. Ta patří mezi ty které teprve teď začínají hrát díky tomu tématu. Je to věnované celé jiřímu Traxlerovi....

    OdpovědětVymazat
  3. Pana Havelku nějak nemusím,ale určitě se najde spousta příznivců.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Samozřejmě, každý má svůj oblíbený styl hudby a její interprety. Ta nee pana Havelku nebo nee hudbu kterou dělá?

    OdpovědětVymazat
  5. Pana Havelku rozhodně nemůžu, Vendy, ale každý máme jiný vkus. Já jsem výhradně na rockovou muziku, moji kluci si mě tak vychovali!   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak to já taky, mám v cd přehrávači najednou založené Nazarethy, Mozarta, Sinatru, Santanu a Havelku ...takže v tomhle rozpětí se pohybuju, Rock, vážná hudba, swing, etno....ale jo, já to beru...ale u mě je ten swing hodně srdcová záležitost, dostala jsem se k němu přes dvě velké lásky a to už ti tak nějak zůstane pod kůží   

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Celkově,ta hudba i on svým stylem.

    OdpovědětVymazat
  8. OK, OK, OK už mě holky nekamenujte ...já jsem staromilec i na filmy, ale už jsem zticha.....

    OdpovědětVymazat
  9. Havelka mi nevadí, ale nesmím ho poslouchat moc dlouho. Je to ale rozhodně lepší než techno.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Už ani nešpitnu jméno Ondřej Havelka ....

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem se zaposlouchala, normálně bych si to nepustila, i když je mi OH hodně sympatický, ale k mé dnešní náladě to páslo, vyposlechla jsem si celý ten pořad.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Katy, udělala jsi mi ohromnou radost....Já vím že nemůžu nikomu vnucovat to co se líbí mě když jemu se líbí úplně něco jiného. Já už tady chtěla podotknout že je úplně něco jiného to vidět v telce, poslouchat cd nebo radio a vidět to naživo. Když s námi šel poprvé naživo syn, protože je vrstevník syna toho mého kamaráda co u OH hraje a kluci se i kamarádili, tak se tvářil strašně, fakt na ránu, ale jak jsem ho během koncertu pozorovala jak začínal tát a pak už si do taktu podupával musel ajsem se smát. Nakonec byl tak nadšenej že jakmile se zmíním že tady někde v okolí hrajou tak už se tetelí. A to je mu 27 a poslouchá zcela jiný žánr. Prostě jde o ten živej dojem, to je totiž pak úplně o něčem jiném....Já si zase večer střihla Mozartův Requiem....taky mi to pěkně pasovalo k náladě, celej den jsem byla dost taková ubitá....

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: P.S. Já jinak než z celým tím koncertem tu písničku od OH nenašla....chtěla jsem tu konfrontaci, R.A.Dvorský x O.Havelka

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem ho, bohužel, naživo neviděla. Ale líbí se mi - vypadá jako suchar a je to chytrej, vtipnej, hodně nadanej člověk.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....