28 července 2012

Jedna měsíční ....čerstvá

Nedalo mi to a včera jsem si šla na chvíli lovit měsíční aktuální fotky. Co budu povídat, nafotila jsem jich kolem deseti, zkoušela různá nastavení a módy na foťáku ale s těch deseti byla opravdu použitelná jen jedna. Je to asi fakt maximum co můžu ze svého miláška foťáška dostat....


Tak a to asi bude ode mne k TT zatím všechno.....

13 komentářů:

  1. Byla jsem u Martina,Kavalíra,ale Ty máš snímek nejvíc ostrý.Krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo, ta se vyjímečně povedla....nakonec jsem volila focení bez velkého přibližování ale udělala jsem co nějvětší výřez, a ono to kupodivu vyšlo

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Díky, tobě se líbili už ty předchozí, že? Jinak tě tu vítám....

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tahle fotka je na jedničku   

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Asi jsi nečetla to varování v menu, že? Nezlob se ale žádné hlasování se nevede....

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je ještě po 19 hod moc světlo na focení...

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: To je kvůli tomu, že jsem to fotil z chaty, kde nemám stativ, takže až si ho přivezu, tak udělám fotku ze stativu a vyzkoušíme...

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná fotka, povedla se.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....