24 července 2012

Echinacea purpurea....

Je krásně a já jsem jak praštěná měchem. Nemyslí mi to a tak dneska jen fotečky, nic víc....









12 komentářů:

  1. Takhle krásně praštěná měchem buď furt, dokážeš při tom nádherně tvořit! Tedy fotit, ty ti bude závidět nejeden tvůj fotograf blogový

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Fajn, tím chceš říct ať moc nekecám a dávám jen obrázky !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle růžové se mi moc líbí , jen si nikdy nepamatuju jak se jmenují .

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Obrázky dává každý, jen kecej, takový hezký básničky co jsi vymyslela, když jsi se cpala acylpirinem, kde najdeš?

    OdpovědětVymazat
  5. Neboli třapatka nachová. Tak tuhle kytku, ale nerozkvetlou, jsem včera vyfotila na zahradě u rodičů mého přítele. Nevěděla jsem, jak se jmenuje.

    OdpovědětVymazat
  6. Povedené snímky, ze všech úhlů

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: No to byl právě ten acylpyrin !Víš co jsem se dzvěděla? Že zahlcuju jednomu blogerovi titulku počtem svých článků natolik, že mu kvůli tomu utíkají články ostatních oblíbených blogerů....Tak já vím, jsem ukecaná a jiný to nebude a neumím když mám fotek spoustu je dávát postupně třeba jen dvy články denně....pak zapomenu tu situaci nebo atmosféru když jsem to fotila a už to není ono. Já to musím prostě ze sebe dostat okamžitě, i za cenu víceronásobného uveřejnění....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Je to vlastně vynikající léčivka, to už by zase věděla Helenka. Já mám ještě v semínkách varietu Alba, tedy bílou ale ještě jsem si neudělala sazenice ale budu muset, když bude snad někdy dodělaná ta rekonstrukce záhonů....

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Tak když jsem ležela na zemi a fotila je ze spodu na mne sice koukala sousedka jak na blázna, ale to je už vcelku normální....jen jsem je fotila už když bylo sluníčko za kopcem a tak jsem je musela dost zesvětlit, takže zmizela třeba ta nádherná modř oblohy...

    OdpovědětVymazat
  10. Chtěla jsem právě napsat,že jsi byla praštěná měchem tak,že sis i lehla.

    OdpovědětVymazat
  11. Bodejt' - praštěná měchem. Pamatuji se, že dřívější fot'áky mívaly měch. Tak ještě víc takových krásných fotek pořízených "aparátem s měchem."

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím - u fotek nemusí být nutně text, stačí jenom krátký a vystihující popisek a dále se čtenář kochá tvými krásnými obrázky...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....