25 července 2012

Kosí....

Byl jeden kos, a všude strkal nos....
Mladíček to kosí, po zahradě pobíhá bosý.
Když fotit jsem ho šla, málem jsem ho nenašla.
Jak všude strkal ten svůj nos, ten jeden malý kos,
odhopkal si k plotu a tam si začal pískat
na dobrú notu. Přiletěla mamka, přiletěl taťka
a ten malý kos nastavoval svůj nos aby mu od nich
kápla nějaká mňamka....

No jo, já vím že kos má zobák, ale ten se nerýmuje!!!








Potkávám se tu s ním každý den, je to kosák vylítlý z hnízda a rodiče
ho lítají po zahradě hledat a krmit. Nechá k sobě přijít na tři kroky a
zvědavě si mne prohlíží. Musím kvůli němu hlídat pesany aby ho nelovili.

8 komentářů:

  1. Moc povedené, členu České společnosti ornitologické (ČSO) jako jsem já to udělá velkou radost.... Jenom my trochu vadil ten plot, ale ten jsem si vynahradil krásnou rýmovačkou...

    OdpovědětVymazat
  2. Povedená kosí básnička a opravdu povedené kosí portrétky -momentky.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné kosí snímky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že máš dnes tvůrčí den Je radost číst Tvé povídání a dívat se na Tvé fotky

    OdpovědětVymazat
  5. Tak on je fakt v klidu, nechá mě přijít až k němu a to se to pak fotí, spíš mám strach aby si ho nedala nějaká místní micka k obědu...

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Jéé, udělal jsi mi radost....Ty cceš další šutry, co?

    OdpovědětVymazat
  7. Je fakt, že kosáček všude strká ten svůj "nos." Stalo se mi, že kvůli tomu také zaplatil životem. Jednou jsem ráno objevila v kotci kosáčka bez hlavy. Oni tam lítali asi pro zbytky krmení a ulovila ho zřejmě kočka.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak tenhle taky zřejmě umře, z nějakýho neznámýho důvodu se o něj rodiče přestali starat a on je už tak vyhládlý že už ani pořádně nechodí. Včera jsem mu dokonce tahala ze země žížalu a krmila ho, ale nejevil o ní moc zájmu.... Takže buď pojde hlady nebo ho uloví první kočka která ho potká. Pokud už tak neučinil někdo z našich psů, protože se tu pořád promenáduje po zahradě....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....