25 července 2012

Měsíční monology.....


" Jseš krásná, víš to?"

" Buď mou krásnou sestrou, mou věčnou milenkou"

" Vydržím se na tebe dívat do skonání věků, na
tvou dokonalou krásu, na tvé barvy které nosíš
na sobě...."

"Zamiloval jsem se do tebe na první pohled
a nikdy tě už neopustím"



O pár miliónů let později.....

" Neříkal jsi, že jsem krásná? Že mne nikdy neopustíš?"
" Kam se zase díváš? Netvař se při tom tak, tak studeně! "

"Cha, buď mou milenkou, a jak asi, pořád se držíš pěkně v odstupu
a když se náhodou troufneš blíž tak nic!"

" Jseš studenej jak psí čumák, kdo se na to má pořád koukat,
to ten žlutej frajer, to je něco jinýho, hřeje, je veselej...."

" Sakra a když se s tebou bavím tak mi neukazuj odvrácenou tvář!"

" No a je zase na měsíc fuč.....to jsem si vybrala! Že já mu
studenýmu čumákovi věřila, to takovej Mars, to je jiný kafe...
Červenej, vášnivej a né taková studená planeta."
" Věčnej souputník, mám já to ale smůlu, a to jsem jako Země
z planet nejhezčí, mám skvělou atmosféru a zahazuju se pořád jen s nějakým
MĚSÍCEM !!!!!





12 komentářů:

  1. Moc pěkné! Pobavila jsem se. Máš dobrou fantazii

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý, neříká to první slunce a to druhý měsíc? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky chválím tvou fantazii.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tak na básnění jsem neměla inspiraci a tak mne napadlo jak by to mohlo po těch milionech let putování být mezi Zemí a Měsícem....

    OdpovědětVymazat
  5. Podařené,neobvyklé podání.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:             

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt je to povedená báseň a navíc dvojsmyslná

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná báseň s myšlenkou. Skutečně se ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, to je výborný! :) To bych dala do výběru na TT, nemělas to tam? :))

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: No k TT jsem to psala, ale do výběru jsem se nedostala....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....