04 června 2012

Prolínací koláž...

Na tuto úpravu mne "navedla" svým dotazem Vendy, jestli je tato možnost koláží stále součástí i v nové verzi Picasy. Já osobně jsem to nikdy nepoužila, ale když se Vendy po ní tak sháněla, řekla jsem si, že na tom asi něco bude. A je fakt, že z toho vycházejí velmi zvláštní efekty...ostatně posuďte sami..




11 komentářů:

  1. Zajímavé pokusy. Líbí se mi druhá a třetí fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No, jsou to takové duchové fotky....

    OdpovědětVymazat
  3. Nu říká se, že "řeka čaruje", já bych to opravila na "Vendy čaruje"!

    OdpovědětVymazat
  4. Prolínačky jsou moc hezké, já si s nimi vyhrála donekonečna a nasekala spoustu krásných obrazů. (Některé z nich jsem ještě provedla dalšími úpravami, to byl mazec)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi nejvíce ta druhá,ta mi nejvíc dává smysl.Jinak to na mě působí rušivě.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Tohle je opravdu tak trochu čáry, máry fuk .

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Taky si ještě budu hrát dál, ale ocenila bych jednu věc, kdyby se dala nějak regulovat intenzita průhlednosti fotek. jedna třeba tmavší, druhá průhlednější, bylo by to asi lepší. Ale jo, našla jsem zas něco nového

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak musí se opravdu vybírat,aby to nějak nerušilo, zřejmě ne vše se na to hodí.....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Myslím, že to by se dalo udělat - jednu si zprůhlednit v nějakém programu, možná photofiltre (ale ten se stahuje do počítače, není online. Ale jsou verze free, takže dají se stáhnout zdarma. Ještě to nemám vychytaný, ale v programu si můžu fotky přetáhnout jakousi barvou a dát zprůhlednění - ono se to pak zjemní.

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé, ale osobně bych do toho asi nešel...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....