03 června 2012

Měsíční....

Zabloudila jsem dneska při zpracování fotek zase jednou na Picnik. Bída a utrpení. Nechápu jak takový perfektní editor museli stopnout. To co je v něm teď je jen slaboučký odvárek a popravdě to samé se najde i v ostatních jednoduchých on-line editorech. Ale našla jsem tam jedinou věc která tam nebyla a je nová, a to zpracování fotky ve stylu staré daguerotypie. Barevně to není ani sépie ani černobílá, a opravdu to vypadá jak obrázek z dob prababiček....

Zkusila jsem tak upravit včerejší brzký večerní měsíc....



5 komentářů:

  1. Proč prababiček? Mě se líbí moc. Ale asi je to tím, že nejsem fotograf, nefotografuji, hodnotím pouze jako laik! Fotografové asi budou mít názor jiný?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Protože daguerotypie vznikla někdy v osmnáctém ? století....ne-li dřív .Ale mě se to taky líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké a hlavně zajímavé...

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě to působí starým dojmem,ale to neznamená,že se mi to nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To je účel, aby to vypadalo jak prastará fotka, a každý má svůj vkus co se mu líbí a nelíbí . Proto jsem ráda za každou reakci na ty hrátky....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....