03 června 2012

Brouččí....

Určitě mi dáte za pravdu, že mezi líbivé fotky patří i broučci. Tuhle červenou nádheru (myšleno impertinentně, páč je to mrcha žravá) jsem nachytala na lilii. On jim totiž okusuje listy, a pokud je jich víc, dokáží ty listy hodně rychle spořádat, a pak se přesunou na poupata a samozřejmě sežerou i je....tudíž mu vždy vyhlašují nemilosrdný boj....ale nejdřív jsem si ho vyfotila. A jakoby věděl co si o něm myslím ukázal mi přední nožkou neslušné gesto....



10 komentářů:

  1. No,herec je jsk se patrí a nakonec se ti chtěl schovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Není broucek jako broucek,tohle je uz skoro fauvé!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Byl velmi drzý a neslušný, ukázal mi že jsem "jednička"

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: A i přesto, jsem ho vyhnala....

    OdpovědětVymazat
  5. MOC hezké fotky, jenom bych řekl, že poslední je trochu mázlá...Jinak to jsou moc hezké fotky...             

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Poslední je hlavě velký výřez, aby byl vidět ten fakáč .....proto to mírné rozostření...jinka jich bylo celkem dvanáct fotek, ale opravdu ostrý byly jen dvě, ta jedna je napůl a ta poslední byla jakž takž.

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, chápu. Srandovní brouk..           

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Fakt se ti to líbí? To moc potěší, pochvala od někoho, kdo sám má opravdu perfektní fotečky....díky i za ty orlíčky.

    OdpovědětVymazat
  9. I když je to mrcha žravá, vypadá krásně, Vendy! Fotky se ti povedly.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....