02 června 2012

Ještě jedna vodní....

12 komentářů:

  1. angee-diamond.blog.cz2/6/12 20:14

    jůůů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké,nevím jak ty,ale mně to připomíná žabáka.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, řekl bych, že tady se už jedná o abstrakci... Velmi hezké a zajímavé

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Fakt že jo!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: A vidíš, tuhle jsem jen převedla do černobílé nic víc

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Abstrakce je to pravé slovo.     

    OdpovědětVymazat
  7. Také si myslím...       

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou padající klenoty. S vodou to umíš parádně. Je to kouzlo okamžiku.

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna jsem videla film o vzniku zivota na zemi pred x miliardami let,tehdy padaly na zemekouli meteority a kazdý mel v sobe krystal s kapickou vody!A tak jedna kapka k druhé a vznikly z toho oceány,takovou sílu má kapka vody!Neuveritelné!

    OdpovědětVymazat
  10. Mně to připomíná přesýpající se křišťálové kamínky . Každý je jiný a každý má jiný tvar .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....