02 června 2012

Vodní....

Stále se snažím zjistit jaká jsou maxima mého foťáku, co se s ním vše dá dělat a jak s ním co nejlíp fotit. A tak jsem si sedla dneska na zíďku a zkoušela se zaměřit na fontánu. Tedy spíš na část vody z ní . Pár záběrů se dá jakž takž uveřejnit, ale ještě to chce pilovat a pilovat a fotit a fotit a.....










No není to asi úplně ono, ale líbily se mi ty některé zvláštní efekty které kapky vytvářely....


5 komentářů:

  1. Mně se to tedy líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Není to ostré, zase ten problém s ostřením. Jen to někdy vypadá spíš jak bublinky, než kapky. Ta ostrost je problém, který se musím doučit....

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je bomba, to by ses klidně mohla přihlásit Lidce Gregušové do soutěže o kreativní záběr na vodu - a výhru bys měla téměř jistou! Na 99,9%.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, sice to chce ještě trochu vypilovat, ale některé fotky jsou vydařené!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Trochu je slabé slovo, klidně můžeš říct, že na tom je ještě hodně práce, nevím taky jestli to už není maximum toho mýho foťáku. Až zase někdy začne svítit sluníčko, budu pokračovat....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....