28 června 2012

Pejsčí....

Dneska se flákali jak kluci psí, tak já. Dala jsem si na jeden den od veškerého vrtání v zemi volno. A jen jsem si tak seděla na lavičce pod růží a fotila kluky jak lemrojdili stejně jak já.....

Bačí se protahoval seč mu síly stačily....



Bobeš ze sebe dělal předložku. Ten červený flek není krev, jak by se mohlo na první pohled zdát, ale rybíz v kterém se chvíli před tím válel....jinak musím říct, že jak vloni nechtěl zarůstat ani náhodou, teď to jde pěkně fofrem, ještě na začátku týdne jsem ho mazala krémem na opalování aby se nespálil, protože měl místy až holou kůži jen s pár chlupy....


Mates je ze všech tří největší model. Bobeš se odvrací jak jen zmerčí že mám v ruce foťák, Báča raději hned odchází ale Mates ne, ten si to užívá...



Takto byl jedině dneska ochoten Bobeš pózovat....Tak kdyby sám pózoval na výstavě to by byla radost pohledět....má tu postoj zcela výstavní. A sám od sebe....


Jedna portrétní Báči...


No jo, je to už přeci jen pán v letech a bílá tlamka to jen podtrhuje, ale ťunťa je to stejnej v devíti letech jak když byl štěně. Nechá si od Bobeše i Matese všechno líbit a oni potvory to pěkně zneužívaj...
Jo a ještě jeden člen smečky byl dneska venku. Pravda jen v náručí a trošku na trávě, ale vůbec se mu tam nelíbilo. Inu opravdová kočka domácí....dcery mainský kocour Baldrick....


Jak moc se mu to nezdálo je vidět i na těch jeho kukadlech....

15 komentářů:

  1. Tvé focení psíků mi připomnělo dobu,když byl syn malý a  chtěl jeden čas dělat něco podobného jako umělecké fotografie. Na zahradě si naaranžoval nádoby s květinami a já tam nalákala psy, aby se hezky posadili. Vždycky mu buďto odvrátili hlavu nebo se pohnuli a on nadával. Nakonec se mu stala vděčným  modelem jen kočka Moruška, která  pózovala přesně jak chtěl a ani neprotestovala.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Na výstavách je vždycky problém v tom, že když se někdo přiblíží cizí tak se ty potvory můžou přetrhnout a pózujou a smějou se ostošest, ale jak se přidám i já tak okamžitě lehnou a tvářej se že tam vůbec nejsou. Až po dlouhý době mi na jedné výstavě holčina Bobeše vyfotila jak se směje a poslala mi to. Kočky vůbec jsou modelky, ty seděj ani se nehnou....to vím když fotíme ty naše.

    OdpovědětVymazat
  3. Bobeš nás má někde,ale Mates a Báča vypadají velice moudře.Vykládáš si s nima?Psi to milujou a když se jim k tomu všemu ještě díváš do očí.Hmmmm

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Vzhledem k tomu, že jsem většinu času jen s nima, tak si s nimi povídám celé dny. Jak magor jim vysvětluju co dělám, co budu dělat, jak to jde nebo jak to nejde....prostě případ pro psychiatra

    OdpovědětVymazat
  5. Máš kolem sebe spousta lásky - víš to?-:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné psí fotky! Jsou to fešáci! A kocour je taky krasavec...

    OdpovědětVymazat
  7. Musí to být krásné mít kolem sebe tolik zvírátek,jinak by ses nudila ale chce to zahradu,to nad slunce jasné!

    OdpovědětVymazat
  8. Mates má krásný oči. Máte to pěknou smečku. Kde nocujou? Jsou to gaučáci nebo bouďáci?

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Já vím, a nevážím si toho, viď?

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Jsou to hlavně miláčci.....kocouři jsou foni, maiňáci každým coulem. Ale na focení jsou tedy lepší, rádi se předvádějí. Se psy je problém, zvlášť na výstavě když potřebuji mít dobré fotky tak to je radost.....

    OdpovědětVymazat
  11. [5]:Ani nevíš,jak ti jsou vděční.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ono je to oboustranné

    OdpovědětVymazat
  13. nám umřel v červenci. bez psa to fakt není ono. máš teda snečku jako hrom

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Vítám tě....no jo, je to ale taky pěkná starost, zrovna teď se mi zrovna vůbec nepozdává Bobeš a to máme v sobotu první výstavu. takže zítra pěkně k vetovi ať ho prohlídne a případně dá sebou nějaké prášky, protože s ním budu asi čtrnáct dní na chatě do další....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....