28 června 2012

Jsem jak čokoláda....

Jak čokoláda na slunci, tak rozpouštím se
když mám tě vedle sebe. Jak čokoláda v
v parném létě nechaná napospas slunci
tak cítím se když tě dlouho nemám...

Když moje ruka marně hledá vedle sebe,
hořký pocit beznaděje jak tmavý stín si sedá.
Hořká, mléčná, bílá v tu chvíli jen ona mi společnost dělá.
Jak čokoládou tekutou se prodírám myšlenkami
a putuji za tebou s lepkavým pocitem, že víc se dělat nedá.

Jak čokoláda nechaná napospas slunci,
tak rozpouští se vědomí a svědomí se nehlasí.
Proč asi? Mělo by? Mělo by!
Když před zrcadlo si stoupám, pak i váha hlásí
to co i oko zaznamenává. Že konec měl by být asi...

Čemu?
Našemu vztahu, naším hrátkám, vždyť vše
co mě na nich tak láká, je hříšně krásné,
lákavé a jasné.
Jen nechat si zadní vrátka, aby ta vášeň
moje sladká nebyla jak židle vratká.

Až na ní usednu a pode mnou látka praská
pak pozdě je. Ta moje velká láska však ne k muži,
ale k čokoládě je....


12 komentářů:

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....