19 června 2012

Nemám momentálně na blog čas....

....protože všechno se podřizuje práci doma a hlavně trimování Boba. Jde mi to těžko, za chvíli mě bolej záda a o prstech už vůbec nemluvím. Takže ani nemám čas na focení natož na psaní či nějaké procházky. Dokonce ani na koupání! Doufám, že se mi podaří do čtvrtka to zvládnout, abych si ještě užila toho, že si lehnu na sluníčko a budu si vyhřívat staré kosti.
Tak jsem jen vyběhla za roh domu s úmyslem vyfotit si nějaké detaily kvetoucí udatny, ale nakonec se to zvrhlo ve šmírování těžce pracujících včel....








10 komentářů:

  1. Ty vyhříváš staré kosti? Ty máš vyhodit,nebo to je  sušíš pro nějakou zvěř?-:) Jako krmivo?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné snímky Vendy a neboj,čas si určitě najdeš.

    OdpovědětVymazat
  3. Hana Hávová19/6/12 23:05

    Tak si najdi nějaký životabudič . Já funguju na sluníčko . Sice tropy nemusím , ale takové to středoevropské léto , šumění řeky , dobrá káva a něco na zub k tomu , tomu říkám dokonalý relax .

    OdpovědětVymazat
  4. No jsem stará, protože kdybych si hrála na schovávanou tak mne nikdo už hledat nebude . Dneska místo avízovaného sluníčka a tepla na mě koukají šedé mraky.Holt jsem připravila bazén a zakoupila letní šaty....jak mě v nich to slunko vidělo, raději se schovalo aby na to nemuselo koukat   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Jo, jo, až bude hotový Bobeš, ale to už bude zas hnusně

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Tak to já jsem taky na sluneční baterie, ale ty dneska asi moc dobíjet nepůjdou, takže večer tak tak  ten dnešek dorazím než se vybiju úplně

    OdpovědětVymazat
  7. Nám na dnesek taky predpovídali 30°C,zatím jen sedo a vlhko,ty vcelicky se ti podarilo dokonale nafotit,dokonce je videt i ty pylové bobule na zadních nozickách! A léto zacíná az zítra,nebo?

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Dnes po půlnoci . Je sice docela parno, ale takové to skleníkové

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké, řekl bych, že v tom má velkou práci ořez, co?   

    OdpovědětVymazat
  10. Chytrej kluk! Co mě zlobí zaostřování, fotím raději z o něco větší vzdálenosti než makro, na jistotu ostrosti a pak to ořezávám....ale i tak je to někdy ne vždy stoprocentně ostré....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....