19 června 2012

Ty zamýšlené detaily....

Je jich víc...jak udatny tak i růžiček které začínají nesměle rozkvétat a nakonec i té jednoduché bílé pivoňky, která nepospíchala z rozkvétáním a teď teprve začíná svou krásu ukazovat.....







Tyto tři poslední růžičky jsem si koupila v květinářství jako ty známé minirůžičky, které určitě většina z vás zná. Po odkvětu mne napadlo dřív než zhynou zasadit je do země. A ony si to moc užívají, narostly sice do podstatně větší velikosti než ta původní pidi, ale barvičky mají stejně krásné...




Takže se nebojte a pokud jí někdy od někoho dostanete, klidně jí po odkvětu zasaďte do záhonku, nebo truhlíku a můžete se z ní radovat dál....

13 komentářů:

  1. A pak že nemáš čas! Copak na takovouhle krásu si čas nelze udělat? - : ) Ty růžičky jsou úžasné, musí i krásně vonět!-:)

    OdpovědětVymazat
  2. V pražském bytu mi kvetou celej rok... umělé.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné snímky,ale to co píšeš o těch rúžích-zasadit do záhonu,to mi nikdy nevyšlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Hana Hávová19/6/12 23:11

    Loni jsem si koupila skalkovou růžičku a poctivě ji šoupla tam , kam patří  - do skalky .Mám ráda žluté růže , tak jsem si koupila žlutou . Momentálně to je jediná růže na celé zahradě a ona mi vyrostla tak , že z maličké skalkové růžičky je kolos , který stíní vše ostatní .

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: A víš že ani nevím jestli voní? Budu to muset dneska zkusit. No však to byl opravdu jen průběh po zahradě a pak zas hurá na Bobeše.....

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Ale brrr, umělotiny nemám ráda....ale zase chápu, že když se tam půl roku nevyskytuješ tak tam alespoň něco je hezké pořád....

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Tak jedna je už zasazená vloni  zimu přežila bez problémů a ty dvě další jsem sázela na jaře, tak se uvidí jak se popasují se zimou ony.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: To bílé chlupaté se jmenuje Udatna lesní a je to vcelku hodně velká rostlina, má i s květy něco ke 180 cm na výšku. Ale jelikož jsem jí šoupla do takového místa kde nepřekáží nějak to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  9. Jedna ruze je jedna ruze je jedna ruze,to jsem si nevymyslela já ale nekdo jiný a co tím chtel básník ríci?ze asi ruze zustává vzdycky ruze a tak porád dokola.Moc krásné snímky

    OdpovědětVymazat
  10. WoW, to je překrásné..

    OdpovědětVymazat
  11. Detaily jsou překrásné, jsem oslněna těmi úžasnými barvami. Parádně zaostřeno!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tak to už jsem se taky jednou napálila v dnes již neexistujícím obchodě v OC na Smíchově. Tak geniální uměliny co měli tam, včetně  jsem nikdy neviděla a už neuvidím, protože už tam nejsou, ale při každé návštěvě jsem neopomenula tam zajít. Vzala jsem tam i syna, vyučeného zahradníka a ten taky jen koukal jak péro z gauče. Říkala jsem si tenkrát, že by stálo za to nechat si u nich uvázat kytici.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....