17 června 2012

Poslední z květů....

....bílé pivoňky. Rozkvetly po mém odjezdu a dešť jim vůbec neprospěl, a ty dva parné a slunečné dny jim jen dodaly. Květy nepěkně zhnědly nebo vůbec opadaly a já si je vůbec neužila. A to je mám tak ráda a rok co rok se na ně těším...

Jen snad její spoluhráčka na záhonu, také bílá, ale jednoduchá, je na tom lépe ta mne ještě svými květy potěší, protože teprve rozkvétá.

7 komentářů:

  1. Hm, ani láska k jedné slečně?

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda pivońky.

    OdpovědětVymazat
  3. Čím šlechtěnější , tím choulostivější . Ale je fakt , že moje červené také kvetly v děšti a moc se jim to nelíbilo . Byly hned pryč .

    OdpovědětVymazat
  4. Když ony jsou na to mokro dost choulostivé, hned se válej po zemi a hnijou jim květy. A to jsem je svázala než vůbec začaly kvést aby se tak nerozkládaly, ale ta bílá má opravdu ohromné květy a tak to nepomohlo

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: TO TAKY, ASPOŇ U MNE.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ale, ale, že by nějaká změna nastala?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....