23 června 2012

KATAPULT 2012 obrazem....

Vyráželi jsme už dost pozdě, přesněji ve třičtvrtě na deset, ale stále ještě bylo dost světla na vyfocení krásného soumraku. Na náměstí už bylo plno lidí a ač se akce jmenuje týden sportu, přezdívá se jí hlavně Týden chlastu, pokud se podíváte na všechen ten výběr různých piv a množství stánků, je vám hned jasné proč. Připadá mi to trochu zcestné, zvlášť když jsou to sportovní akce pro děti z třebovských škol....ale spíš to vypadá jak městské pivní slavnosti.





Mimo Luneticů, Katapultu a UDG (beru kapely které nejsou ze Třebové a patří mezi známější či známé) jsem nakonec zjistila že tu byl i Václav Neckář a Bacily a to mě dost mrzí, že jsme prošvihli....neměli jsme doma program tak jsem se řídila jen tím, co jsem letmo zahlédla na plakátnicích. Jako pokaždé provázel závěrečným dnem Jan Čenský, který si evidentně Českou Třebovou hodně oblíbil. Protože neexistuje prakticky žádná větší akce na kterou by nebyl pozván a nemoderoval jí....


4 komentáře:

  1. Katapult moc nemusím, ale jsou to prima koláže.

    OdpovědětVymazat
  2. hm... mne sa to páči, hlavne ten mesiac

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak to víš, zamrzlá puberta ! I když tu spíš mají chlapi....no manžel byl nadšen, aby ne když tam byl takový výběr piv a dcera se kupodivu taky tvářila nadšeně. Jen když jsem se optala na Lunetic tak mne málem pohledem zavraždila   .

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Až při zpracování doma jsem zaregistrovala tu oblohu nad městem, která vypadá jak maskáčová. Měsíc je dost přizoomovaný, takže je trochu zrnitý...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....