31 května 2012

Znáte plnokvěté orlíčky?...

Orlíček je tak notoricky známá a někdy i pěkně plevelná květinka. Stejně tak jak ostatní botanické druhy květin i on neušel očím šlechtitelů a tak se místo těch jednoduchých modrých, růžových a fialových květů s krátkou ostruhou, na záhonech začaly objevovat květy dvoubarevné, červené, žluté, oranžové a s dlouhou ostruhou. Posledním výkřikem šlechtitelství jsou orlíčky plnokvěté. Když je uvidíte, ani se vám nebude chtít věřit, že jde o toho notorického zdrhače ze zahrad do pangejtů, na skládky a jinam kam dolétnou semínka. Snad jen listy nasvědčují tomu, že se jedná o orlíček...




Já mám ten dvoubarevný růžový, zbytek je od sousedek....

11 komentářů:

  1. Ten růžový vypadá jako jiřinka. Jsou všechny krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš koukám taky kde co . Já mám jen ten obyčejný , plevelný , je to nějaký tulák . Neměla jsem ho na zahradě vůbec , ale najednou se objevil a od té doby se ho nemůžu zbavit .

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já mám opravdu jen ten růžový....Mám od maminy ale semínka různých orlíčků, takových ne úplně obyč, ale ani ne plnokvětých, tak si je chi nasít....

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem ještě neviděla.Jsou ale hezké.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné. Také jsem je dřív měla v zahrádce - pak nějak zmizely a já jsem další nesháněla....

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou krásné. Jméno jsem neznala, tak jsem se poučila. Velice se mi líbí ten odraz ve vodní  hladině. Voda je moje oblíbené animační téma.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Přiznávám se , že inspirace pochází z tvého dessu....

    OdpovědětVymazat
  8. Juva, ty jsou, nebyli by semínka

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:Klíďo, oni se totiž pěkně rozlejzaj, ale jen ten bílofialovej. Ten modrej měla sosusedka a vyhodila ho....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....