18 května 2012

Zatracený zmrzlíci jedni opoždění.....

Tak jsem včera nedala na sebe ale na dala jsem na radu rodinky. A nepřikryla jsem si fuchsie. Vždyť přece ty mrazy hlásí skoro celý týden a nic, tak se na to vykašli ! A vykašlala....jenže ten mráz přišel a všechny ty kytí který byly před čtrnácti dny krásně zeleňoučký a narostlý mi zmrzly.....
Jenže to jsem si podělala sama, ale co jsem ráno zjistila a co mě fakt naštvalo je to, že mi zmrzla ta moje čtyřmetrová magnólie a katalpa....tak letos asi nebudou fotky ani květů katalpy ani magnólie. A budu vůbec ráda, jestli budou mít vůbec nějaký listy.....

Před týdnem.....

A po dnešku.....


Sakra, sakra, sakra zatracený zmrzlíci jedni opoždění.....


17 komentářů:

  1. Vendy, tohle tedy člověka fakt naštve! Už ani na ty zmrzlíky není spoleh!!!

    OdpovědětVymazat
  2. I u nás byl ráno šedivák , ale teploměr ukazoval +2 st . Při zemi asi nějaký mrazík byl , ale zřejmě to nenapáchalo žádné škody  , nebo jsem aspoň na žádný nepřišla . Těch tvých stromků je škoda . Jsou ze středomoří a tady holt jsou choulostiví .Ale od zítřka už má být pěkně .

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No jo, jenže tu magnólii mám už deset let, možná i víc a kolikrát mrzlo víc, třeba vloni v květnu skoro koncem napadl sníh a mrzlo a nic....a to navíc ta katalpa začala rašit o dost pozdějc....no tak u tý ostříhám ty zmrzlý konce, ale nevím jak s tou magnólii, ty ořez nemaj vůbec rády....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: No fakt že není, ale to mrznutí si klidně můžou odpustit .No snad to nějak dopadne....

    OdpovědětVymazat
  5. To je mi líto,ze zrovna u vás muselo být tak zima!Snad se ty kere nejak zase zdrchají,nemám ponetí,ale s prírodou nic nenadeláme.

    OdpovědětVymazat
  6. Uvidím, něco jsem ostříhala tak budu čekat co to udělá.....

    OdpovědětVymazat
  7. Není kam spěchat,někdy to vypadá slibně a pak ejhle.Nám magnolie letos vůbec nekvetla.Další studenější období, jež se velmi podobá klasickým ledovým mužům, přichází v závěru května, kdy se opět výrazně ochladí. Příčinou jsou „malí ledoví muži“ - sv.Urban, sv.Filip a sv.Beda – kdy se od 25. do 27.května čekají poklesy teplot, které ovšem nejsou tak výrazné jako v období „velkých ledových mužů“.

    OdpovědětVymazat
  8. Není kam spěchat.Nám magnolie letos nekvetla vůbec.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: No páni, dobré znalosti . Tahle naše magnólie kvete vždy až koncem května, je to jiná odrůda než ty "klasicky" známé magnolie a které tu na blogu mám focené, ta se teprve chystala, jak jsem dneska koukala možná ta poupata to tak neschytala, to se uvidí, a konečně tedy možná budou i vidět květy, ona totiž kvete až když má listy a to ještě hodně velké 30-40 cm délky. Ať už byly zmrzlíci kdokoli, pěkně jim děkuju za to nadělení

    OdpovědětVymazat
  10. Zatraceně, tohle naštve. A zamrzí...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Co se týče topení tak mi taky, máme plyn, takže to je hned....Nevím co udělá, stalo se to za ta leta poprvé....a Žofka nemá jen ronit slzy ale hlavně i topit!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Pankrác, Servác, Bonifác jsou ledoví muži, Žofie jejich kuchařka; odtud již studeno neškodí

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Pchá, pěkně neškodí.....to docela tentokrát přepískli....jak leďáci tak Žofie....

    OdpovědětVymazat
  14. Chudáčkové. Kdy je Žofie?

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Spíš by bylo dobré se zeptat kdy BYLO Žofie....15.5. Hned po posledním zmrzlým

    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím s tebou, že jsou zmrzlíci zatracení. Letos nebyli ani tak opoždění, ale spíš byli couraví a vydrželi celý týden. Včera u nás ráno byla jinovatka, ledové krystalky na trávě. Dnes jsem od rána až to šera makala na zahradě, jsem tak v jedné třetině.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: To je jasný že ty fuchsie obrazej, tak některé určitě, spíš mi zase začnou kvést až když už je budu dávat domů....včera jsem do nich napumpovala hnojivo, tak se uvidí jak jim to prospěje...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....