19 května 2012

Rosa rugosa.....

Jak se rodí voňavá krása růže svraskalé ? Můžete se podívat....dneska jsem zjistila, že už začíná rozkvétat.....a vonět. Mimochodem nádherně a intenzivně. Však se taky používá ve voňavkářském průmyslu.....








Je to rostlina která vytváří opravdu majestátní keře ale taky se dokáže podzemními výhonky rozrůst do hodně širokého okolí.....

9 komentářů:

  1. Co ty všechno nepěstuješ ? Musíš mít dost velkou zahradu , aby se ti to tam všechno vešlo . Ale proč má ta růže tak divný název ? To je podle toho pomačkaného poupěte ?

    OdpovědětVymazat
  2. 1500 metrů čtverenčních....a nevím proč ten divnej název, já český názvy nevymejšlím, ale někde je také pod názvem Rosa galica, Růže galská.....

    OdpovědětVymazat
  3. Je uz ted  nádherná,skoro cítím jak voní

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, krásný květ a nádherná vůně. Docela si jí vybavuju.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky,i barvička,úžasné.

    OdpovědětVymazat
  6. Není, je to pěknej tvrďák....ještě jsem na ní mšici neviděla ani jednou, a to jí tu mám už asi osum let

    OdpovědětVymazat
  7. Je nádherná. Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, ty máš pěkně velkou zahradu, ta naše má jen 80 metrů čtverečních!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....