19 května 2012

Borůvkové knedlíky, borůvkový koláč, borůvky se šlehačkou....

Tohle všechno slibuje ohromné množství květů na třech keřích kanadských borůvek. Doufám že ta prozatím slibná úroda vydrží, na rozdíl od jabloní, kde by mi vůbec nevadilo kdyby už teď ty malinký jablíčka opadaly....a možná že to po tom mrazu i dopadne.....protože zatím jich je tedy spousty.....a taky jsem dneska na těch borůvkách naháněla čmeláky....ovšem marně, nedali se vůbec chytit při činu, jen jsem na něj zaostřila frnk! a byl zas vedle....a tak jsme se honili okolo keřů až nakonec jsem tu honbu za fotkou vzdala.....
Ale už se těším na ty knedle !





A na ten koláč, s mákem a drobenkou.....
Na lívance s borůvkovým žahourem....
Na palačinky s borůvkovou marmeládou....
Ach jo, a pak ta kila nahoře.....

12 komentářů:

  1. Hele nech toho , nedělej mi chutě .   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No a ty borůvky budou s farmášskou šlehačkou . Tedy pokud ten obchod zatím nezrušej

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Lesní kvetou stejně, jen ty kvítky jsou přiměřeně velké, nebo spíš malé velikosti keříčků .No udělala jsem ty chutě i sobě, neboj

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi to zdokumentovala. Já mám kanadskou borůvku jednu, ale je také obalená květy, jak ještě nikdy nebyla. U nás to nevypadá ani na koláč, či knedlíky, protože to stačí zkonzumovat dva malé kombajny Sára a Ema.

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda mlsáš,že jó?A ještě k tomu borůvky,mám taky chut'.U nás nerostou,ale v Beskydech,tam jich bylo.Jednou jsme s mou sestrou nasbíraly 27 L,ale to nás lesáci vyvezli autem nahoru,takže nám ušetřili čas,který jsme pak užitečně prosbíraly.

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky úplne výstavní,tak at se darí boruvkám!Nez budou snedeny!

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tady je výhoda v tom, že se nemusíš při sběru ohýbat a courat po lese a hledat nějaké místo, kde jich je dost, ale samozřejmě ta chuť lesních borůvek je nenahraditelná....u těch zahradních to chybí.....jenže já zas nemám trpělivost v lese sbírat....

    OdpovědětVymazat
  8. Borůvky mám taky rád. Jako dítě jsem na ně jezdil s rodiči do Krkonoš.

    OdpovědětVymazat
  9. Borůvky ano, mám je ráda, leč s trpělivostí jsem na štíru, takže je v lese nesbírám. Nebaví mě to....

    OdpovědětVymazat
  10. Děláš mi chutě, miluji borůvky.

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, ty tedy umíš člověka namlsat! Myslela jsem, že tady všechny ty dobroty budeš mít, jen se pro ně natáhnout!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....