08 května 2012

Originalita nechtěná přírodní....

Tak zatím na Téma týdne jako první, nevím, možná i poslední příspěvek pár fotek. Dívám se na ten úkaz každý den z okna, a včera mne napadlo to vyfotit, a pane, jak se hodí! Takovou originální ozdobu zdi hned tak někdo nemá.....a ukazuje to, jak je šeřík opravdu životaschopný keř a že to dokáže i v dost zvláštních podmínkách.....




15 komentářů:

  1. Fůj, nejhorší blog na světě!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nenastrkal to nekdo do té spáry?Vypadá to velmi optimisticky.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No jak to stavěli tak tam jednu malou větývku zapoměli a ona si takhle teď roste

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: A ty mi taky můžeš, víš co.....

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to dost zvláštně . Jsem zvědavá , jestli déle vydrží ta teď nebo ten šeřík .

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Pokud ho někdo neurve, sázím na ten šeřík. Kdysi tu byl po celé délce pletivový plot a podél něj ten šeřík, pak přišel tenhle blb šeříky vykopal a nechal jen pár. Ale zase díky bohu za tu zeď, alespoň není vidět na ten bordel. Tedy od nás z oken, děcka zvrchu to mají jak na dlani....

    OdpovědětVymazat
  7. (1)Tak od tohodle zvířete už jsem obdobný koment dostala už jednou, na to co tam píše za bláboly se tváří dost sebevědomě

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Původně jsem myslela , že se podívám , co je ten šťoura zač , ale pak jsem si to rozmyslela . To zřejmě chce , aby si zvyšoval návštěvnost svého blogu . Tak jen provokuje . Na blog mojí dcery chodí taky jeden takový , co jen prudí a slušný komentář napsat neumí .

    OdpovědětVymazat
  9. Ten šeřík má fakt výdrž

    OdpovědětVymazat
  10. Přiznám se, že mě napadla stejná myšlenka jako mou jmenovkyni v komentáři[2]:.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Nee, opravdu tam ta větývka vesele prorůstá, je to taková shoda náhod, je tam větší mezera než mezi těmi ostatními panely takže jí to neutiskuje. Když jsem dneska odpočívala mezi navážením kompostu do bylinkovníku venku na lavičce tak taky krásně vítr vždycky přinesl vůni šeříků

    OdpovědětVymazat
  12. ...a u nas ani nekvitne, hoci ma tolko miesta!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mu zkus pohrozit, že pokud nepokvete tak ho vykopeš....ze záhonu, ze zahradky do pryč .Anebo ho zkus pohnojit....

    OdpovědětVymazat
  14. Je houževnatý a je krásný. Navíc tu betonovou zeď opravdu zkrášluje, takže doufám, že tam zůstane i nadále...

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Zatím se drží . ten jeden květ nestojí nikomu za to ho urvat když vedle a o kus dál je jich víc

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....