06 května 2012

Návštěva v jezírku....

To že labradoři milují vodu je stará známá věc. Ovšem náš Bak je vyjímka. Ten do vody nee....Za to dcery kamarád má labradora Sendyho a ten zase vodu miluje nade vše. A tak si vyhlédl moje jezírko jako svou osvěžovnu. Klidně se do něj naloží, chytá vodu z fontánky a šlape po rybičce....A děsně mi do jezírka pelichá, takže mi tam neplujou spadaný listy, nýbrž vypelichané chlupy. Ale nemám to srdce ho vyhnat, protože když vidím jakou z toho má radost....

Holt mi nezbude nic jiného než doufat že mi drápem neproškrábne folii a smířit se s tím, že mi tam čas od času bude skákat....





Jedna kytičková na závěr....hezký zbytek neděle...

16 komentářů:

  1. Skoro se ti do toho jezírka nevejde . Ještě , že není větší .   

    OdpovědětVymazat
  2. Tak spíš kdyby tam nebyl vůbec....ne, tak ty naše tam taky občas hodím, občas tam Mates spadne sám když chce chytat ryby....jen Bak si dává majzla, přece jen je to voda a to je něco nebezpečného.... Spíš mi to tam pěkně rozrejdil a ono to samo docela rychle chytá zelenou barvu a zvlášť když mi to ještě bude kalit Sendy

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale povedená návštěva, Vendy!    Je div, že se voda z jezírka nepřelila přes okraj! Fotky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To jo, je to šílenej prdlouš, vždycky tam vlítnul jak torpédo. Tady se taky začíná zatahovat, tak snad bude jen normálně pršet a ne kroupit jak včera, mám totiž už vynošený kytky z půdy na ven...

    OdpovědětVymazat
  5. Nekterí psi vodu milují,jiní zase nééé,moje svagrová má zlatého retríva a ten se chodí sám koupat do bazénu,trochu si zaplave a zase ven,nekdy i 10krát za den.Ta moje zase do vody ani náhodou Doufám,ze ti kroupy neznicí vegetaci,to by bylo skoda

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhernej cachtal!

    OdpovědětVymazat
  7. Ja by som sa tam vtrepala s nim. To uz by tam ziadna voda nezostala.  Zvierata sa vedia hrat. My ludia na to zabudame, ze hrat sa vieme. Vyborne foto, tu svezost tej vody je citit aj na dialku.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Zatím dobrý, kroupy se v noci nekonaly. Pokud vydrží takhle zamračeno dva tři dny, bude to dobrý, kytky se zalejou a zpevněj a pak budou líp snášet případnou nepřízeň....

    OdpovědětVymazat
  9. Ten můj raťafák by se v takovém jezírku ztratil ^^ Krásnej pejsek! :))

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Ladrabci jsou zlatí, a tohle je děsný torpédo k neutahání....

    OdpovědětVymazat
  11. Nojono, někdo má v jezírku rybičky a lekníny a ty holt labradora

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou roztomilé fotky. Zvířátkům nelze odolat a musíme se řídit podle nich, co se líbí jim a ne nám.   

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Tak já tam mám i tu rybičku, tedy měla jsem jich pět, ale holky mě postupně opustily, takže zase budu muset kamarádky dokoupit

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....