04 dubna 2012

Ještě něco ze včera....

Včera už jsem nestačila dodat ještě dvě koláže, a tak jelikož je dnešek kytičkový, docela dobře zapadnou....


Je zvláštní jak se v detailu liší blizny žlutých krokusů od těch modrých a bílých....

A na kačery jsem taky včera zapoměla, plovali si po řece a zvědavě na mne nahoru na most pokukovali co že tam dělám...


Pak si to rozmyslel, otočil se zády a odplul....

10 komentářů:

  1. Ti kačeři jsou výstavní .

    OdpovědětVymazat
  2. Kačer je krásný, ale kytičky ještě víc!

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně - kačer se předváděl - prostě je to mužský....

    OdpovědětVymazat
  4. Prostudovala jsem tvůj dotaz a doporučuji podle mé zkušenosti toto:

    OdpovědětVymazat
  5. Kačer ti krásně zapózoval A líbí se mi tvoje kouzlení s fotkami, o tohle se ani nepokouším.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Není to až tak těžký, já na to taky přišla skoro hned...a to neovládám umění grafických studií či jejich způsob vyjadřování. Klasika je buď Picasa, dosluhující Picnik a teď Lunapic....a tam stačí jen tu fotku nahrát a úprava se usělá sama....

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám raději doku fotky kde je život.

    OdpovědětVymazat
  8. Těch tu nemám moc šancí dělat, i když jsem ve městě a mám sebou foťák těch lidí je tam minimum....nic zajímavýho se neděje, takže spíš mi zbývá holt ta příroda. Něco snad bude za týden z víkendu, jedem za Robem na ranč, mají tam nějaký jarní maškarní ježdění tak se těším na koně, na Roba i focení....

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné kytičky a parádní kačer. Jeho hlavička je jako drahokam.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné kytičky, nádherný kačer.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....