15 dubna 2012

Hříbátka....

Nejroztomilejší jsou vždycky hříbátka. Na ranči se jeden malý kluk narodil předminulý týden ve středu a jedno starší tam dovezli před měsícem. Zatímco malý Elektrum se od maminky nehne ani na krok a co chvíli se vehementně krmí, Arwenka už se vesele probíhá ve výběhu a řádí....na to že je jí deset měsíců, je už větší než leckterý jiný kůň na ranči. A aby ne, je to Shire a to jsou skoro největší koně....ale ta úžasna ladnost....


Ne nebojte, i když to tak vypadá že je mrtvé, jen si malej trochu zdřímnul....








A tohle je Miss Arwen...






Detailík rousů, Shirové stejně jak Frízové mají krásné rousy, které podtrhují jejich celkový vzhled.



5 komentářů:

  1. Ta mladá kobylka je nádherná , vypadá jako by měla chlupaté bačkůrky .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Mě připomíná Suchoše ve Sněženkách, jak měl takový ty chlupatý vysoký botky . Strašně jsem po nich toužila když se nosily, leč zde se daly sehnat jen v Tuzáči....

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. Hřebeček se svou maminkou jsou krásní a ta shira je dokonalá. Bude z ní nádherná klisna.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky se ti moc vydarily,není k tomu co dodat.Taky mám ráda kone a hríbatka jeste víc!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Je, opravdu nádherné zvíře, těším se jak jí budu moct i zprostředkovaně pozorovat jak roste. Věřím, že Robově foťáku neunikne

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....